Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA TRACER 7
YAMAHA TRACER 7
€ 8.650,- p/mnd klik hier
2020, 13800 Km
YAMAHA TRACER 7
YAMAHA TRACER 7
€ 8.999,- p/mnd klik hier
2020, 13819 Km
YAMAHA TRACER 7
YAMAHA TRACER 7
€ 9.290,- p/mnd klik hier
2020, 10200 Km
YAMAHA TRACER 7
YAMAHA TRACER 7
€ 9.460,- p/mnd klik hier
2020, 10200 Km
YAMAHA TRACER 7
YAMAHA TRACER 7
€ 9.290,- € 9.790,- p/mnd klik hier
2020, 14133 Km
YAMAHA TRACER 7 GT
YAMAHA TRACER 7 GT
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2021, 32550 Km
YAMAHA TRACER 7
YAMAHA TRACER 7
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2021, 29247 Km
YAMAHA TRACER 7
YAMAHA TRACER 7
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2021, 21206 Km
YAMAHA TRACER 7
YAMAHA TRACER 7
€ 8.995,- p/mnd klik hier
2021, 17400 Km
YAMAHA TRACER 7
YAMAHA TRACER 7
€ 9.199,- p/mnd klik hier
2021, 10100 Km
YAMAHA TRACER 7
YAMAHA TRACER 7
€ 9.290,- p/mnd klik hier
2021, 9764 Km
YAMAHA TRACER 7
YAMAHA TRACER 7
€ 9.299,- p/mnd klik hier
2021, 7840 Km
YAMAHA TRACER 7
YAMAHA TRACER 7
€ 9.790,- p/mnd klik hier
2021, 6087 Km
YAMAHA TRACER 7
YAMAHA TRACER 7
€ 9.790,- p/mnd klik hier
2021, 1661 Km
Merkdealer
YAMAHA TRACER 7
YAMAHA TRACER 7
€ 9.340,- p/mnd klik hier
2022, 2641 Km
YAMAHA TRACER 7
YAMAHA TRACER 7
€ 9.350,- p/mnd klik hier
2022, 17340 Km
YAMAHA TRACER 7
YAMAHA TRACER 7
€ 9.499,- p/mnd klik hier
2022, 13344 Km
YAMAHA TRACER 7 GT
YAMAHA TRACER 7 GT
€ 10.290,- p/mnd klik hier
2022, 15400 Km
YAMAHA TRACER 7
YAMAHA TRACER 7
€ 10.250,- € 10.899,- p/mnd klik hier
2022, 0 Km
Merkdealer
YAMAHA TRACER 7
YAMAHA TRACER 7
2022, 9750 Km
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2024 Motoroccasion