Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA XJ 6 S / DIVERSION
YAMAHA XJ 6 S / DIVERSION
€ 1.095,- p/mnd klik hier
1992, 19293 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 3.450,- p/mnd klik hier
2009, 89050 Km
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
€ 4.500,- p/mnd klik hier
2009, 25525 Km
Merkdealer
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
€ 4.650,- p/mnd klik hier
2009, 23477 Km
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2009, 25064 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.899,- p/mnd klik hier
2009, 27059 Km
Merkdealer
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2009, 23567 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.945,- € 5.250,- p/mnd klik hier
2009, 43080 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2010, 74215 Km
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2010, 21178 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.295,- p/mnd klik hier
2010, 56500 Km
Merkdealer
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.599,- p/mnd klik hier
2011, 10557 Km
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
€ 4.595,- p/mnd klik hier
2012, 26410 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 5.799,- p/mnd klik hier
2012, 11497 Km
Merkdealer
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2012, 12806 Km
Merkdealer
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION F ABS
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION F ABS
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2013, 49447 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2013, 22572 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2014, 35615 Km
Merkdealer
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2014, 48199 Km
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION FA
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION FA
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2017, 3393 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Mousetrap" betekent: Hefboommechaniek dat door Harley-Davidson in de periode 1952—1967 werd gebruikt bij de introductie van de handkoppeling en voetschakeling op de zware 1200CC modellen. De fabrieksaanduiding was clutch booster. Omdat het koppelingsmechanisme was ontworpen voor voetkoppeling en ongewijzigd bleef, bleek handbediening te zwaar, waarbij een sterke hulpveer en een kantelmechanisme uitkomst boden. De bijnaam mousetrap voor dit mechaniek werd ontleend aan het risico dat bij demontage bestond. Menig sleutelaar blesseerde de toppen van zijn vingers door niet te anticiperen op het omklappen van het mechaniek, wanneer het stangetje van de koppelingshevel werd verwijderd, waarmee de verankering van het mechaniek verdween. Overigens kan om dit probleem te elimineren een mousetrap eliminator worden gekocht, een hulpstuk dat het kantelmechaniek vastzet.
© 2000 - 2025 Motoroccasion