Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA MT 10 ABS
YAMAHA MT 10 ABS
€ 10.749,- p/mnd klik hier
2016, 22023 Km
YAMAHA MT 10 ABS
YAMAHA MT 10 ABS
€ 10.750,- p/mnd klik hier
2016, 16000 Km
YAMAHA MT 10 ABS
YAMAHA MT 10 ABS
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2016, 23000 Km
YAMAHA MT 10 ABS
YAMAHA MT 10 ABS
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2016, 30621 Km
YAMAHA MT 10 ABS
YAMAHA MT 10 ABS
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2016, 28461 Km
YAMAHA MT 10 ABS
YAMAHA MT 10 ABS
€ 11.290,- p/mnd klik hier
2016, 22335 Km
YAMAHA MT 10 ABS
YAMAHA MT 10 ABS
€ 11.690,- p/mnd klik hier
2016, 12687 Km
YAMAHA MT 10 ABS
YAMAHA MT 10 ABS
€ 13.399,- p/mnd klik hier
2016, 20727 Km
YAMAHA MT 10 ABS
YAMAHA MT 10 ABS
€ 9.850,- p/mnd klik hier
2017, 60000 Km
YAMAHA MT 10 ABS
YAMAHA MT 10 ABS
€ 10.500,- p/mnd klik hier
2017, 25554 Km
YAMAHA MT 10 ABS
YAMAHA MT 10 ABS
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2017, 22000 Km
YAMAHA MT 10 ABS
YAMAHA MT 10 ABS
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2017, 16000 Km
YAMAHA MT 10 ABS
YAMAHA MT 10 ABS
€ 11.490,- p/mnd klik hier
2017, 31047 Km
YAMAHA MT 10 ABS
YAMAHA MT 10 ABS
€ 11.750,- p/mnd klik hier
2018, 21000 Km
YAMAHA MT 10 ABS
YAMAHA MT 10 ABS
€ 11.750,- p/mnd klik hier
2018, 19000 Km
YAMAHA MT 10 ABS
YAMAHA MT 10 ABS
€ 13.450,- p/mnd klik hier
2019, 24927 Km
YAMAHA MT 10 ABS
YAMAHA MT 10 ABS
€ 13.650,- p/mnd klik hier
2019, 14798 Km
YAMAHA MT 10 ABS
YAMAHA MT 10 ABS
€ 13.750,- p/mnd klik hier
2019, 10622 Km
Merkdealer
YAMAHA MT 10 ABS
YAMAHA MT 10 ABS
€ 13.750,- p/mnd klik hier
2019, 17983 Km
YAMAHA MT 10 ABS
YAMAHA MT 10 ABS
€ 13.350,- p/mnd klik hier
2020, 19900 Km
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2024 Motoroccasion