Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA XJR 1300 SP
YAMAHA XJR 1300 SP
€ 4.350,- p/mnd klik hier
1999, 33900 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 2.700,- p/mnd klik hier
2000, 33734 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 3.295,- p/mnd klik hier
2001, 46073 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2001, 49933 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2001, 13560 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 4.290,- p/mnd klik hier
2001, 22462 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2001, 23120 Km
Merkdealer
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 3.900,- p/mnd klik hier
2002, 41644 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2002, 37522 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2003, 52223 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2004, 27045 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 6.449,- p/mnd klik hier
2004, 22334 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2007, 8904 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 5.790,- p/mnd klik hier
2007, 25899 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2008, 44204 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2010, 63422 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 5.950,- € 6.450,- p/mnd klik hier
2010, 54079 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 6.790,- p/mnd klik hier
2011, 36476 Km
Merkdealer
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 6.550,- p/mnd klik hier
2012, 39000 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 7.690,- p/mnd klik hier
2012, 17893 Km
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion