Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA TDM 850
YAMAHA TDM 850
€ 1.666,- p/mnd klik hier
1993,
YAMAHA TDM 850
YAMAHA TDM 850
€ 1.500,- p/mnd klik hier
1997, 46485 Km
YAMAHA TDM 850
YAMAHA TDM 850
€ 1.799,- p/mnd klik hier
1997, 75990 Km
Merkdealer
YAMAHA TDM 850
YAMAHA TDM 850
€ 2.450,- p/mnd klik hier
1997, 52842 Km
YAMAHA TDM 850
YAMAHA TDM 850
€ 1.950,- p/mnd klik hier
1998, 66962 Km
YAMAHA TDM 850
YAMAHA TDM 850
€ 1.999,- p/mnd klik hier
1999, 80700 Km
YAMAHA TDM 850
YAMAHA TDM 850
€ 1.750,- p/mnd klik hier
2000, 47111 Km
Merkdealer
YAMAHA TDM 850
YAMAHA TDM 850
€ 1.750,- p/mnd klik hier
2001, 59156 Km
YAMAHA TDM 850
YAMAHA TDM 850
€ 2.250,- p/mnd klik hier
2001, 44771 Km
YAMAHA TDM 850
YAMAHA TDM 850
€ 1.990,- € 2.490,- p/mnd klik hier
2003, 21227 Km
Een stukje historie: BMW in 2004 - Het eerste model, de K 1200 S uit 2004, perste er al 167 pk uit en vestigde een werelduurrecord. De zeer sterk hellende cilinders zorgden dat het zwaartepunt laag kon blijven, maar er waren ook veel technieken uit de BMW Formule 1 motor overgenomen, waaronder de holle nokkenassen en het speciale smeersysteem. Er kwam een GT versie, maar ook een meer "streetfighter" achtig model, de K 1200 R, die zonder meer "ruig" te noemen was. Met deze nieuwe serie betrad BMW een strijdperk dat het in de jaren dertig verlaten had: de pk-race. In deze periode waren rembekrachtiging, Integral ABS, elektrisch instelbare veersystemen en tractiecontrole deels standaard, deels als optie leverbaar. Het BMW duolever verving op deze serie het telelever systeem.
© 2000 - 2024 Motoroccasion