Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA X MAX 400 IRON MAX ABS
YAMAHA X MAX 400 IRON MAX ABS
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2014, 39900 Km
YAMAHA X MAX 400 ABS
YAMAHA X MAX 400 ABS
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2014, 25501 Km
YAMAHA X MAX 400 ABS
YAMAHA X MAX 400 ABS
€ 4.299,- p/mnd klik hier
2014, 27819 Km
Merkdealer
YAMAHA X MAX 400 ABS
YAMAHA X MAX 400 ABS
€ 4.299,- p/mnd klik hier
2014, 27819 Km
Merkdealer
YAMAHA X MAX 400 IRON MAX ABS
YAMAHA X MAX 400 IRON MAX ABS
€ 3.799,- p/mnd klik hier
2015, 47921 Km
YAMAHA X MAX 400
YAMAHA X MAX 400
€ 4.499,- p/mnd klik hier
2015, 28000 Km
YAMAHA X MAX 400
YAMAHA X MAX 400
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2015, 20972 Km
Merkdealer
YAMAHA X MAX 400
YAMAHA X MAX 400
€ 5.290,- p/mnd klik hier
2015, 18399 Km
YAMAHA X MAX 400
YAMAHA X MAX 400
€ 5.495,- p/mnd klik hier
2015, 19395 Km
Merkdealer
YAMAHA X MAX 400 MOMODESIGN
YAMAHA X MAX 400 MOMODESIGN
€ 5.890,- p/mnd klik hier
2015, 39793 Km
YAMAHA X MAX 400 ABS
YAMAHA X MAX 400 ABS
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2017, 6400 Km
YAMAHA X MAX 400
YAMAHA X MAX 400
€ 5.590,- p/mnd klik hier
2017, 28557 Km
YAMAHA X MAX 400
YAMAHA X MAX 400
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2017, 4461 Km
Merkdealer
YAMAHA X MAX 400 ABS
YAMAHA X MAX 400 ABS
€ 5.790,- € 5.990,- p/mnd klik hier
2017, 26469 Km
Merkdealer
YAMAHA X MAX 400 IRON MAX ABS
YAMAHA X MAX 400 IRON MAX ABS
€ 6.749,- p/mnd klik hier
2017, 17239 Km
YAMAHA X MAX 400
YAMAHA X MAX 400
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2018, 50861 Km
YAMAHA X MAX 400 ABS
YAMAHA X MAX 400 ABS
€ 5.190,- € 5.690,- p/mnd klik hier
2018, 27363 Km
YAMAHA X MAX 400 ABS
YAMAHA X MAX 400 ABS
€ 5.790,- p/mnd klik hier
2018, 14100 Km
YAMAHA X MAX 400 ABS
YAMAHA X MAX 400 ABS
€ 5.990,- € 6.490,- p/mnd klik hier
2019, 11019 Km
YAMAHA X MAX 400 IRON MAX ABS
YAMAHA X MAX 400 IRON MAX ABS
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2019, 12200 Km
Merkdealer
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2024 Motoroccasion