

Sorteer op:
De R 1200 GS ABS-ASC-ESA
De razend populaire GS modellen kennen hun roots in 1980. BMW Motorrad presenteerde de R80 G/S en stortte zich in de dual sports. Jaren later werd de GS verder ontwikkeld naar de R 100 GS. Aan het einde van de modellooptijd werden de standaardmodellen R 100 GS PD Classic en de R 80 GS Basic als laatsten geproduceerd. In 1994 verscheen de R 1100 GS op de markt, gevolgd door de R 1150 en in 2002 de R 1150 GS Adventure, afgestemd op de wensen van globetrotters. In 2004 volgde de R 1200 GS.MG Automotive, Z-H
Op avontuur met de R 1200 GS
In 2005 volgde de R 1200 GS Adventure voor de wereldreizigers per motor. De BMW R 1200 GS heeft de ESA (Electronic Suspension Adjustment) sinds 2008 beschikbaar. Hiermee is het chassis en de ophanging tijdens het rijden aan te passen aan de omstandigheden. In 2013 wordt door BMW de R 1200 GS het blok met waterkoeling toegerust. De ESA zorgt voor nog betere prestaties en mogelijkheden het rijgedrag verder aan te passen.Newtown Bikes, LIM

Van Vliet Motorsport, Z-H

Strada Motoren, BRA

Van Vliet Motorsport, Z-H
ABS-ASC-ESA, wat zegt u?
ABS, het anti-blokkeer systeem, dat zegt de meeste mensen wel iets. Zeker omdat iedere moderne auto dat ook heeft. Maar ASC en ESA, dat weten vaak alleen de BMW bezitters. Maar als jij je eerste BMW R 1200 GS wilt kopen? In het kort: het ASC (Automatische Stabiliteits Controle) is een anti-slip-regeling van BMW Motorrad, die regelt dat je achterwiel niet veel harder draait dan je voorwiel en daarmee uitbreken of wegglijden (slippen) probeert te voorkomen.Jan Hofland Motors, GLD

Van Vliet Motorsport, Z-H

Van Vliet Motorsport, Z-H
Jan Dokter Motors, GLD

Van Vliet Motorsport, Z-H