Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 9.945,- p/mnd klik hier
2018, 65604 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 10.750,- p/mnd klik hier
2018, 38359 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 10.945,- p/mnd klik hier
2018, 9955 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2018, 36433 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2018, 31838 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 12.245,- p/mnd klik hier
2018, 22830 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 12.445,- p/mnd klik hier
2018, 23639 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 12.445,- p/mnd klik hier
2018, 14164 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 12.450,- p/mnd klik hier
2018, 19600 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 13.200,- p/mnd klik hier
2018, 16893 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 13.499,- p/mnd klik hier
2018, 3610 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 11.745,- p/mnd klik hier
2019, 24707 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 11.750,- p/mnd klik hier
2019, 30284 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 11.795,- p/mnd klik hier
2019, 25000 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 11.995,- p/mnd klik hier
2019, 20520 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 12.450,- p/mnd klik hier
2019, 17454 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 12.790,- p/mnd klik hier
2019, 18700 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2019, 23210 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2019, 21955 Km
Merkdealer
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 12.990,- p/mnd klik hier
2019, 3150 Km
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion