Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS ABS-ASC-ESA - 2008

Garantie: Ja
75784 Km
Grijs
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
  • We zijn veel onderweg om auto's en motoren in te kopen. Hierdoor werken wij op afspraak.

    Bij serieuze interesse is een bezichtiging 's avonds ook mogelijk.
    Op zondag ben ik gesloten en niet bereikbaar.

    Bij interesse liefst even bellen of Whatsappen. Mailen mag uiteraard ook.

    Bieden zonder bezichtiging is niet zo zinvol. Uiteindelijk moet u hem toch eerst bekijken lijkt mij.

    U kunt uw huidige auto, motorfiets of bedrijfsbus gewoon inruilen.
    Heeft u een caravan of camper in te ruilen? Ook daar kan ik wellicht wel een bod op uit brengen!

    De tenaamstelling van uw nieuwe auto en het vrijwaren van uw huidige auto kan ik voor u regelen.

    Ook voor auto / motor inkoop kunt u bij ons terecht.
    U ontvangt dan direct contant geld en een vrijwaring.
    (INKOOP VERKOOP VERKOPEN GEVRAAGD TAXATIE)

    Bel voor meer info met het onderstaande telefoonnummer of vul het taxatie formulier in op onze website.

    Bezoekadres:
    MG Automotive
    Donkervoortlaan 22
    3261 NH OUD-BEIJERLAND
    0186-510001


Opties en Accessoires:
ABS, Akrapovic, Alarmsysteem, ESA, Sportuitlaat




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MG Automotive
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion