Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 3.940,- p/mnd klik hier
2017, 25335 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.195,- p/mnd klik hier
2017, 7345 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2017, 21571 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.350,- p/mnd klik hier
2017, 12890 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.350,- p/mnd klik hier
2017, 6393 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.350,- p/mnd klik hier
2017, 10251 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2017, 1685 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 3.995,- p/mnd klik hier
2018, 36287 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2018, 10448 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 3.990,- € 4.390,- p/mnd klik hier
2018, 13946 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.100,- p/mnd klik hier
2019, 9725 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.150,- € 4.500,- p/mnd klik hier
2019, 10057 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.650,- p/mnd klik hier
2019, 4590 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.499,- p/mnd klik hier
2020, 5179 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.599,- p/mnd klik hier
2020, 10660 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2020, 15140 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2020, 5661 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.790,- p/mnd klik hier
2020, 6003 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2020, 8500 Km
Merkdealer
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2021, 20616 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2024 Motoroccasion