Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 14.990,- p/mnd klik hier
2018, 49219 Km
Merkdealer
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 16.950,- p/mnd klik hier
2018, 56196 Km
Merkdealer
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 16.990,- p/mnd klik hier
2018, 61500 Km
Merkdealer
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 17.950,- p/mnd klik hier
2018, 30368 Km
Merkdealer
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 18.450,- p/mnd klik hier
2018, 26991 Km
Merkdealer
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 16.750,- p/mnd klik hier
2019, 86180 Km
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 16.950,- p/mnd klik hier
2019, 45000 Km
Merkdealer
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 16.990,- p/mnd klik hier
2019, 39745 Km
Merkdealer
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 17.495,- p/mnd klik hier
2019, 37546 Km
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 17.950,- p/mnd klik hier
2019, 54000 Km
Merkdealer
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 17.995,- p/mnd klik hier
2019, 44142 Km
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 18.990,- p/mnd klik hier
2019, 44524 Km
Merkdealer
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 18.750,- € 19.250,- p/mnd klik hier
2019, 19290 Km
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 19.440,- p/mnd klik hier
2019, 32277 Km
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 19.495,- p/mnd klik hier
2019, 14745 Km
Merkdealer
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 19.495,- p/mnd klik hier
2019, 36647 Km
Merkdealer
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 20.450,- p/mnd klik hier
2019, 13914 Km
Merkdealer
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
2019, 54000 Km
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 17.995,- p/mnd klik hier
2020, 28097 Km
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 18.950,- p/mnd klik hier
2020, 12400 Km
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriële riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2024 Motoroccasion