|
Motor | vloeistofgekoelde 1-cilinder 4-taktmotor, 4 kleppen, 2 bovenliggende nokkenassen, dry sump-smering |
Boring x slag | 80|62,1 |
Cilinder inhoud | 313 |
Comp. verhouding | 10,6:1 |
Kleppen | 4 Kleppen |
Brandstof toevoer | elektronische inspuiting, BMS-E2 |
Ontsteking | |
Vermogen | 34|25|9,500 |
Max. koppel | 28|7,500 |
Koppeling | meervoudige natte plaatkoppeling, mechanisch bediend |
Versnellingsbak | synchromesh 6 versnellingsbak, in motorblok geïntegreerd |
Verhouding | |
Overbrenging | O-ring ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 11 |
Topsnelheid | 145 |
ABS | |
Frame | geschroefd stalen frame, meedragende motor, stalen buizen achterframe |
Vering voor | upside-down vork, diameter 41 mm |
Vering achter | dubbelzijdige swingarm bestaand uit stalen kokerprofiel, centrale gasdrukdemper, veervoorspanning traploos hydraulisch verstelbaar, uitgaande demping instelbaar |
Remmen voor | enkele remschijf, diameter 300 mm, vaste radiale 4-zuiger remklauwen, radiaal geschroefd |
Remmen achter | enkele remschijf, diameter 240 mm, zwevende 1-zuiger remklauw |
Voorband | 110/70 R 17 |
Achterband | 150/60 R 17 |
Wielbasis | 1,374 |
Lengte | 1,988 |
Breedte | 896 |
Hoogte | 1,227 |
Zithoogte | 785 |
Drooggewicht | 158,5 |
Leverbare kleuren | Pearlwhite Metallic, Cosmicblack Uni, Stratoblue Metallic |
Beschrijving | Intens rijplezier.
De BMW G 310 R is de essentie van rijplezier. Gemaakt voor het leven in de stad en voor iedereen die houdt van motorrijden. Het is een wendbare, gemakkelijk te hanteren en sportieve machine. Groot of klein - met de BMW G 310 R is iedereen direct vertrouwd. Uit 313 cc haalt deze lichtgewicht al zijn kracht. En daarmee brengt de nieuwe machine zijn rijder veilig en betrouwbaar naar zijn werk, de volgende hotspot - of snel uit het stadsgewoel. De G 310 R is een echte BMW motorfiets - alleen met gereduceerde cilinderinhoud. Absolute kwaliteit, een hoogwaardige uitstraling en geavanceerde techniek zorgen samen voor intens rijplezier. |