Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 16.950,- p/mnd klik hier
2018, 58298 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 15.445,- p/mnd klik hier
2019, 92843 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 15.950,- p/mnd klik hier
2019, 67000 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 16.250,- p/mnd klik hier
2019, 65944 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 16.250,- p/mnd klik hier
2019, 40758 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 16.999,- p/mnd klik hier
2019, 45627 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 17.290,- p/mnd klik hier
2019, 47406 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 17.290,- p/mnd klik hier
2019, 51600 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 17.445,- p/mnd klik hier
2019, 49190 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 18.445,- p/mnd klik hier
2019, 19492 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 18.550,- p/mnd klik hier
2019, 48886 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 18.745,- p/mnd klik hier
2019, 23740 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 18.750,- p/mnd klik hier
2019, 37000 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 18.950,- p/mnd klik hier
2019, 15511 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 18.950,- p/mnd klik hier
2019, 42000 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 18.950,- p/mnd klik hier
2019, 21712 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 18.990,- p/mnd klik hier
2019, 39592 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 18.990,- p/mnd klik hier
2019, 21701 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 18.990,- p/mnd klik hier
2019, 48679 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 18.990,- p/mnd klik hier
2019, 43426 Km
Merkdealer
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2024 Motoroccasion