Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI VN 800 CLASSIC
KAWASAKI VN 800 CLASSIC
€ 2.490,- p/mnd klik hier
1995, 43521 Km
KAWASAKI VN 800 CLASSIC
KAWASAKI VN 800 CLASSIC
€ 3.250,- p/mnd klik hier
1996, 42859 Km
KAWASAKI VN 800 A VULCAN
KAWASAKI VN 800 A VULCAN
€ 6.999,- p/mnd klik hier
1997, 42603 Km
KAWASAKI VN 800 CLASSIC
KAWASAKI VN 800 CLASSIC
1997, 27000 Km
KAWASAKI VN 800 VULCAN
KAWASAKI VN 800 VULCAN
€ 4.290,- p/mnd klik hier
1999, 30000 Km
KAWASAKI VN 800 CLASSIC
KAWASAKI VN 800 CLASSIC
€ 3.690,- p/mnd klik hier
2000, 42659 Km
KAWASAKI VN 800 CLASSIC
KAWASAKI VN 800 CLASSIC
€ 3.690,- p/mnd klik hier
2000, 42659 Km
KAWASAKI VN 800 CLASSIC
KAWASAKI VN 800 CLASSIC
2000, 37700 Km
KAWASAKI VN 800 CLASSIC
KAWASAKI VN 800 CLASSIC
€ 3.550,- p/mnd klik hier
2001, 21099 Km
KAWASAKI VN 800 CLASSIC
KAWASAKI VN 800 CLASSIC
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2002, 35700 Km
KAWASAKI VN 800 CLASSIC
KAWASAKI VN 800 CLASSIC
€ 4.986,- p/mnd klik hier
2005, 39935 Km
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion