Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VN 800 CLASSIC - 1995

43521 Km
Rood
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Merk model: kawasaki VN 800 Classic
Bouwjaar: 1995
Kilometerstand: 43521
Kleur: Rood
 
Deze Kawasaki vulcan 800 is al bijna 10 jaar in bezit van de huidige eigenaar. 
De eigenaar dat is de opa van een van de monteurs van de Zwart motoren. Deze persoon heeft ons gevraagd of we de motor willen poetsen en namens hem willen verkopen. En dat is wat we middels deze advertentie proberen.

Optisch is deze Kawasaki redelijk netjes en het chrome en aluminium zijn niet verweerd.
Er is wel her en der een krasje van gebruik te vinden. 

We adviseren een kleine beurt uitgevoerd te laten voeren voordat je deze motorfiets in gebruik neemt. Die beurt kan uitgevoerd worden tegen een meerprijs van € 225,-
 
 



 
 

  • FINANCIERING
    Financiering van deze motor is mogelijk.
    Voor financieringen werken wij samen met numotorrijden en findiovoormotor.

    INRUIL
    Inruil van een nette goed onderhouden motor is mogelijk tegen handelsprijzen.

    ACCESSOIRES
    Zoekt u navigatie, communicatie, acculaders, sloten, onderhoudsmiddelen erbij? Deze kunnen wij leveren vanuit voorraad en hierin adviseren wij u graag.

    BEZICHTIGEN
    Wilt u een motor komen bezichtigen?
    Maak bij voorkeur vooraf een afspraak!
    Wanneer u een afspraak maakt om een motorvoertuig te komen bezichtigen betekent dit NIET dat wij een motorvoertuig voor u reserveren! Wie het eerst komt wie het eerst maalt.*

    OPENINGSTIJDEN

    Dinsdag: 09:00 - 17:30
    Woensdag: 09:00 - 17:30
    Donderdag: 09.00 - 17.30
    Vrijdag: 09.00 – 17.30
    Zaterdag: 09.00- 15:30

    CONTACTGEGEVENS
    Adres: 
    Moesdijk 15 a
                   6004 AX Weert
    Tel:      +31 614 101 567
    Mail:   info@dezwartmotoren.nl
    KvK:   90710827
    BTW:  NL865424068B01

    Klantgerichte motorzaak
    Wij zijn een klantgerichte motorzaak waar elke motorrijder zich thuis voelt. Klantgerichte service met Passie! Wij bieden u een wisselend aanbod van motor occasions, service en onderhoud. Ook kunt bij ons terecht voor nieuwe en gebruikte motoronderdelen.
     
    Aprilia, Moto-Guzzi en CFMOTO
    de Zwart Motoren is dealer van Aprilia, Moto-Guzzi, CFMOTO Wij beschikken over alle specifieke kennis, gereedschappen en apparatuur om uw motorfiets volledig te onderhouden. Voor nieuwe Aprilia, Moto-Guzzi of CFMOTO motorfietsen, onderdelen, modificaties, updates, accessoires, merchandise en garantieclaims kunt u bij ons terecht. Wij leveren veel onderdelen direct uit voorraad.

    * Lees voor de aankoop van een occasion onze voorwaarden aankoop motoroccasions & algemene voorwaarden

  • PROEFRIT

    Op het moment dat u een proefrit bij ons aanvraagt willen wij u er op attenderen dat dit ons tijd, energie en geld kost. 
    Wij kiezen er dan ook voor om proefrijden mogelijk te maken voor serieuze kopers en niet voor mensen die enkel zin hebben in een proef (fun) rit.
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Zwart Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1910 - Na 1907 worden er meer dan duizend motoren per jaar gemaakt met een nieuwe 450 cc motorblok. Triumph coureurs Jack Marshall en Freddie Hulbert worden tweede en derde in de eerste TT motorrace van de Isle of Man. Matchless eindigt eerste. In 1910 verdubbelt de line-up met twee nieuwe modellen waarvan een 499 cc TT model met magneetontsteking, een batterij-onsteking niet eens optioneel.. Albert Catt rijdt in zes dagen net meer dan 3000 kilometer met een Triumph Tourist Trophy Roadster. In 1919 verlaat Maurice Schulte het bedrijf na een ruzie met Bettmann. Hij krijgt een genereuze gouden handdruk van 15000 pond mee. Schulte wilde zich niet langer alleen richtten op de tweewielers maar ook op de automobielen. Bettmann niet.
© 2000 - 2024 Motoroccasion