Nieuwsbrief:

YAMAHA  XSR 900 ABS - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
LEGEND RED
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Fabrieksgarantie: 60 maanden

De XSR900 staat zijn mannetje op allerlei wegen, of je nu relaxt over bochtige landweggetjes rijdt, of voluit gaat op het open rechte stuk, de motor voelt zich overal thuis. Uitgerust met het modernste elektronicapakket dat elke motorrijder het hoogste niveau van bestuurbaarheid biedt voor elk type situatie. En met zijn sportieve Quick Shifter en een ontspannen cruisecontrol kun je met deze 3-cilinder spierbundel gaan en staan waar je wilt.

Laat je niet misleiden door de tijdloze, knappe look van de XSR900, want onder die look van een sportmotor uit de jaren 80 schuilt serieuze high-performance technologie. De motorfiets beschikt niet alleen over de soepele EU5 890 cc CP3-motor met een ton aan koppel, maar ook over een lichtgewicht Deltabox-gestyled chassis met een radiale Brembo-hoofdcilinder, lichtgewicht Spinforged-wielen en een volledig instelbare vering.

Als de keizer van het Sport Heritage-assortiment is de XSR900 het ultieme bewijs van de Faster Sons-filosofie in actie. Deze high-performance motorfiets is geïnspireerd op enkele van Yamaha's legendarische historische motoren en vormt het levende bewijs van tientallen jaren intensief onderzoek en ontwikkeling.

- Historisch door Yamaha Racing beïnvloed ontwerp
- Hoogwaardige details en eersteklas materialen
- Flexibele en ontspannen zitpositie
- Karakteristieke XSR LED-verlichting
- Moderne kijk op historische kleuren
- Krachtige remmen en vering
- Geavanceerde elektronische rijhulpsystemen
- Veelzijdige EU5 CP3 889 cc-motor met hoog koppel
- Lichtgewicht Deltabox-chassis, lange achterbrug
- QSS, cruisecontrol, A&S-koppeling

Dit is het soort motorfiets waar je in bijna elke situatie van kunt genieten. Zijn simpele ergonomie is speciaal ontworpen voor een open en aanpasbare rijpositie waarmee elke rit nog aangenamer wordt. De XSR900 is op alles voorbereid, van smalle bochtige weggetjes tot snelle open bochten of ontspannen cruisen door de stad.

Met 60 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam.

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.

(BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2024 Motoroccasion