Nieuwsbrief:

YAMAHA  XSR 900 ABS - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
MIDNIGHT BLACK
yamaha - xsr-900-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Fabrieksgarantie: 60 maanden

De XSR900 staat zijn mannetje op allerlei wegen, of je nu relaxt over bochtige landweggetjes rijdt, of voluit gaat op het open rechte stuk, de motor voelt zich overal thuis. Uitgerust met het modernste elektronicapakket dat elke motorrijder het hoogste niveau van bestuurbaarheid biedt voor elk type situatie. En met zijn sportieve Quick Shifter en een ontspannen cruisecontrol kun je met deze 3-cilinder spierbundel gaan en staan waar je wilt.

Laat je niet misleiden door de tijdloze, knappe look van de XSR900, want onder die look van een sportmotor uit de jaren 80 schuilt serieuze high-performance technologie. De motorfiets beschikt niet alleen over de soepele EU5 890 cc CP3-motor met een ton aan koppel, maar ook over een lichtgewicht Deltabox-gestyled chassis met een radiale Brembo-hoofdcilinder, lichtgewicht Spinforged-wielen en een volledig instelbare vering.

Als de keizer van het Sport Heritage-assortiment is de XSR900 het ultieme bewijs van de Faster Sons-filosofie in actie. Deze high-performance motorfiets is geïnspireerd op enkele van Yamaha's legendarische historische motoren en vormt het levende bewijs van tientallen jaren intensief onderzoek en ontwikkeling.

- Historisch door Yamaha Racing beïnvloed ontwerp
- Hoogwaardige details en eersteklas materialen
- Flexibele en ontspannen zitpositie
- Karakteristieke XSR LED-verlichting
- Moderne kijk op historische kleuren
- Krachtige remmen en vering
- Geavanceerde elektronische rijhulpsystemen
- Veelzijdige EU5 CP3 889 cc-motor met hoog koppel
- Lichtgewicht Deltabox-chassis, lange achterbrug
- QSS, cruisecontrol, A&S-koppeling

Dit is het soort motorfiets waar je in bijna elke situatie van kunt genieten. Zijn simpele ergonomie is speciaal ontworpen voor een open en aanpasbare rijpositie waarmee elke rit nog aangenamer wordt. De XSR900 is op alles voorbereid, van smalle bochtige weggetjes tot snelle open bochten of ontspannen cruisen door de stad.

Met 24 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam.

( BEL ALTIJD EERST VOOR BESCHIKBAARHEID)

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.


MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
© 2000 - 2024 Motoroccasion