Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
€ 6.690,- p/mnd klik hier
2018, 7350 Km
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2019, 8890 Km
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2019, 14990 Km
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2019, 8745 Km
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2019, 4200 Km
FANTIC CABALLERO 500 FLAT TRACK
FANTIC CABALLERO 500 FLAT TRACK
€ 5.999,- € 6.199,- p/mnd klik hier
2020, 5218 Km
Merkdealer
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2020, 6607 Km
FANTIC CABALLERO 500 FLAT TRACK
FANTIC CABALLERO 500 FLAT TRACK
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2021, 3730 Km
FANTIC XXF 250
FANTIC XXF 250
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2023,
FANTIC XXF 250
FANTIC XXF 250
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2023, 54 Uur
FANTIC XEF 450
FANTIC XEF 450
€ 7.495,- p/mnd klik hier
2023, 19 Uur
FANTIC CABALLERO 500 RALLY
FANTIC CABALLERO 500 RALLY
€ 7.799,- p/mnd klik hier
2023, 1037 Km
FANTIC XXF 450
FANTIC XXF 450
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2023, 0 Km
FANTIC CABALLERO 500 RALLY
FANTIC CABALLERO 500 RALLY
€ 8.999,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
FANTIC CABALLERO 700
FANTIC CABALLERO 700
€ 11.799,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
FANTIC XEF 450
FANTIC XEF 450
€ 18.999,- p/mnd klik hier
2023, 0 Km
FANTIC XX 250
FANTIC XX 250
2023, 35 Uur
FANTIC XX 250
FANTIC XX 250
2023, 35 Km
FANTIC XX 250
FANTIC XX 250
2023, 127 Uur
FANTIC 125 4T SUPERMOTARD PERFORMANCE
FANTIC 125 4T SUPERMOTARD PERFORMANCE
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van FANTIC
© 2000 - 2024 Motoroccasion