Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2011, 65944 Km
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 5.890,- p/mnd klik hier
2011, 41920 Km
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2011, 20535 Km
Merkdealer
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 6.549,- p/mnd klik hier
2011, 5480 Km
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 6.299,- p/mnd klik hier
2012, 18315 Km
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2012, 20000 Km
Merkdealer
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2013, 26053 Km
Merkdealer
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 6.190,- p/mnd klik hier
2013, 23889 Km
Merkdealer
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 6.299,- p/mnd klik hier
2013, 15300 Km
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 6.500,- p/mnd klik hier
2013, 21517 Km
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 5.895,- p/mnd klik hier
2014, 28906 Km
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 6.150,- € 6.400,- p/mnd klik hier
2014, 16918 Km
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 6.444,- € 6.950,- p/mnd klik hier
2014, 14087 Km
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 6.350,- p/mnd klik hier
2015, 19900 Km
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 6.995,- p/mnd klik hier
2015, 8911 Km
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2016, 71343 Km
Merkdealer
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 6.188,- p/mnd klik hier
2016, 27061 Km
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 6.295,- p/mnd klik hier
2016, 29944 Km
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion