Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI GSF 1250 SA
SUZUKI GSF 1250 SA
€ 2.650,- p/mnd klik hier
2007, 80790 Km
SUZUKI GSF 1250 SA
SUZUKI GSF 1250 SA
€ 2.999,- p/mnd klik hier
2007, 66500 Km
SUZUKI GSF 1250 SA
SUZUKI GSF 1250 SA
€ 3.890,- p/mnd klik hier
2007, 65771 Km
Merkdealer
SUZUKI GSF 1250 SA
SUZUKI GSF 1250 SA
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2007, 29380 Km
SUZUKI GSF 1250 A
SUZUKI GSF 1250 A
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2007, 36352 Km
SUZUKI GSF 1250 SA
SUZUKI GSF 1250 SA
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2008, 73392 Km
SUZUKI GSF 1250 SA
SUZUKI GSF 1250 SA
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2008, 25592 Km
SUZUKI GSF 1250 A
SUZUKI GSF 1250 A
€ 3.500,- p/mnd klik hier
2009, 71340 Km
SUZUKI GSF 1250 SA
SUZUKI GSF 1250 SA
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2009, 53082 Km
SUZUKI GSF 1250 SA
SUZUKI GSF 1250 SA
€ 4.499,- p/mnd klik hier
2009, 46606 Km
SUZUKI GSF 1250 SA
SUZUKI GSF 1250 SA
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2009, 44000 Km
SUZUKI GSF 1250 SA
SUZUKI GSF 1250 SA
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2010, 68664 Km
SUZUKI GSF 1250 SA
SUZUKI GSF 1250 SA
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2010, 54365 Km
SUZUKI GSF 1250 SA
SUZUKI GSF 1250 SA
€ 5.495,- p/mnd klik hier
2010, 40150 Km
SUZUKI GSF 1250 SA
SUZUKI GSF 1250 SA
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2011, 18581 Km
Merkdealer
SUZUKI GSF 1250 SA
SUZUKI GSF 1250 SA
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2015, 22062 Km
SUZUKI GSF 1250 SA
SUZUKI GSF 1250 SA
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2015, 37252 Km
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2024 Motoroccasion