Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  CONTINENTAL GT 650 - 2025

Nieuw
Mr Clean
royal-enfield - continental-gt-650
royal-enfield - continental-gt-650
royal-enfield - continental-gt-650
royal-enfield - continental-gt-650
royal-enfield - continental-gt-650
royal-enfield - continental-gt-650
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

De Royal Enfield Continental GT. Engeland in de jaren ‘60; jonge mannen en vrouwen op gestripte motoren verzamelen zich rond cafés. Een nieuwe, stijlvolle motorcultuur is geboren. De Continental GT is een knipoog naar die tijd.

Het is een machine met een verhaal die je terugbrengt naar een tijd dat motorrijden een statement was. Bekijk de video en herbeleef dit culturele fenomeen dat voor altijd springlevend zal blijven.

Kenmerken van de Royal Enfield Continental GT

Retro clip-on stuurhelften, een langgerekte tank en het kenmerkende oplopende sportzadel; deze neoklassieker met ‘stripped down’ racestyling ademt de café-racer cultuur uit roemruchte tijden.

Een echte café-racer

Bij iedere snelle of flauwe bocht kun je volledig vertrouwen op het café-racer style dubbel wiegframe en de twee achterschokdempers.

De voetsteunen en stuurhelften zijn ontworpen voor een aerodynamische zithouding. Voorgevorde knieholtes in de tank staan garant voor maximale snelheid en prestaties.

Beschikbare kleuren:

Slipstream Blue ( € 9.649,-)

Apex Grey ( € 9.649,-)

Rocker Red ( € 9.299,-)

Mr Clean ( € 9.799,-)

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Royal Enfield
Model Continental 650 GT
Kleur MR Clean
Segment Retro
Cilinderinhoud 648 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 36 Maanden
Prijs
Adviesprijs incl. 21% BTW en BPM:
€ 9.499,-
Prijs inclusief € 299,00 kosten rijklaar:
€ 9.799,-

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts

E-mail de aanbieder

Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd. In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion