Nieuwsbrief:

MOTO MORINI  CALIBRO BAGGER - 2024

Nieuw
Zwart
moto-morini - calibro-bagger
moto-morini - calibro-bagger
moto-morini - calibro-bagger
moto-morini - calibro-bagger
moto-morini - calibro-bagger
moto-morini - calibro-bagger
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

THE CUSTOM THAT GOES BEYOND THE RULES

Moto Morini Calibro is the true expression of freedom, the perfect partner to live two wheels with as a philosophy of life.
Thi is the motorcycle that, thanks to its design, its ergonomics and low riding position, allows riders to experience a different way of enjoying the road.

Let your personality, character and ideas breathe out without compromise. Feed your passion and let your instint guide you.

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland, inclusief BPM en inclusief afleveringskosten.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Moto Morini
Model Calibro Bagger
Kleur Zwart
Segment Scrambler
Cilinderinhoud 693 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 36 maanden
Prijs
Adviesprijs incl. 21% BTW en BPM:
€ 9.399,-
Prijs inclusief € 299,00 kosten rijklaar:
€ 9.699,-

Incl. gratis bezorging door heel Zeeland.

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion