Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  TURISMO VELOCE 800 RC - 2015

Garantie: Ja
16742 Km
Grijs Metallic
mv-agusta - turismo-veloce-800-rc
mv-agusta - turismo-veloce-800-rc
mv-agusta - turismo-veloce-800-rc
mv-agusta - turismo-veloce-800-rc
mv-agusta - turismo-veloce-800-rc
mv-agusta - turismo-veloce-800-rc
mv-agusta - turismo-veloce-800-rc
mv-agusta - turismo-veloce-800-rc
mv-agusta - turismo-veloce-800-rc
mv-agusta - turismo-veloce-800-rc
mv-agusta - turismo-veloce-800-rc
mv-agusta - turismo-veloce-800-rc
mv-agusta - turismo-veloce-800-rc
mv-agusta - turismo-veloce-800-rc
mv-agusta - turismo-veloce-800-rc
mv-agusta - turismo-veloce-800-rc
mv-agusta - turismo-veloce-800-rc
mv-agusta - turismo-veloce-800-rc
mv-agusta - turismo-veloce-800-rc
mv-agusta - turismo-veloce-800-rc
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
MV Agusta Turismo Veloce uit 2015 met 16.742 km

Deze MV Agusta Turismo Veloce uit 2015 is de perfecte mix van Italiaanse stijl, sportiviteit en toercapaciteiten. Met slechts 16.742 km op de teller is deze motor in uitstekende staat en klaar voor vele avontuurlijke ritten.

Uitgerust met ABS voor extra veiligheid, een boordcomputer voor essentiële rij-informatie, en cruisecontrol voor ontspannen toertochten, biedt deze motor alles wat je nodig hebt voor zowel lange afstanden als sportief rijgedrag. Het heldere TFT-display met connectivity houdt je verbonden, terwijl de handvatverwarming en handkappen zorgen voor comfort tijdens koude ritten.

De LED-verlichting rondom zorgt voor optimale zichtbaarheid, en met de verschillende rijmodi kun je de motor aan je rijstijl en de omstandigheden aanpassen. De Quickshifter Up/Down maakt soepel schakelen zonder koppeling mogelijk, terwijl traction control zorgt voor perfecte grip onder alle omstandigheden.

De originele zijkoffers bieden voldoende opbergruimte voor je bagage, en de middenbok maakt onderhoud en parkeren eenvoudig.

Uit reviews blijkt dat de MV Agusta Turismo Veloce wordt geprezen om zijn verfijnde rijeigenschappen, krachtige prestaties, en de perfecte balans tussen sportieve dynamiek en toercomfort. De Italiaanse flair en het prachtige design maken deze motor tot een ware blikvanger op de weg.

Alle boekjes en de volledige onderhoudshistorie zijn aanwezig, wat de zorgvuldige behandeling van deze motor benadrukt. Deze MV Agusta Turismo Veloce is klaar om je mee te nemen op stijlvolle en opwindende ritten!

  • Inruil van een MOTOR en/of AUTO is mogelijk. Voor een indicatie mag u altijd even bellen, mailen of een whatsapp sturen.

    Op alle nieuwe motoren wordt tenminste 2 jaar fabrieksgarantie gegeven. Dus op gebruikte motoren jonger dan 24 maanden zit nog de resterende fabrieksgarantie.

    Op alle motoren ouder dan 2 jaar wordt 3 maanden GARANTIE gegeven zonder meerprijs (garantievoorwaarden staan op onze website)

    Uitbreiden van garantie t/m 12 maanden is in bijna alle gevallen mogelijk in de vorm van Premium Garantie Pakketten (zie onze website)
    .

  • .
    MOTOR ARENA
    Dubloen 14
    5751 PX Deurne
    Tel: 0493-750331
    Whatsapp: 06-20351867

    (Telefonisch bereikbaar van Ma t/m VR van 9:00u t/m 21:00u en Zaterdag van 10:00u t/m 17:00u)

    Openingstijden:

    Maandag: 09:00u t/m 18:00u
    Dinsdag: 09:00u t/m 18:00u
    Woensdag: GESLOTEN
    Donderdag: 09:00u t/m 18:00u
    Vrijdag: 09:00u t/m 18:00u
    Zaterdag: 10:00u t/m 17:00u

    Buiten de aangegeven openingstijden is een afspraak maken mogelijk.
    .


Opties en Accessoires:
ABS, Boordcomputer, Connectivity TFT, Cruisecontrol, Handvat verwarming, In hoogte verstelbare ruit, Kofferdragers, LED Achterlicht, LED Dagrijverlichting, LED Knipperlichten, LED Koplamp, Middenbok, Quickshifter up/down, Tractioncontrol, Zijkoffers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Arena
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion