Nieuwsbrief:

KAWASAKI  ZX 10R NINJA - 2010

Garantie: Ja
32305 Km
Lime Green / Pearl Stardust White
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Blijft een stoere Superbike de ZX10 R in de Kawasaki Groene kleur .

Voorzien van een SC-project uitlaat met uitneembare DB Killer.

Ook voorzien van een ander achterlicht met knipperlichten erin, kentekenplaathouder en een tankpad van Kawa en bobbins voor een achterbok.

Bij ons ingeruild op een Suzuki Intruder omdat klant weer chopper wilde rijden.

Motorfiets staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging.

Motor Gegevens :

Type motor :Vloeistofgekoelde, viertakt-viercilinderlijnmotor
Cilinderinhoud (cm3) :998 cm³
Boring x Slag :76.0 x 55.0 mm
Compressieverhouding :12.9:1
Kleppensysteem : DOHC, 16 valves
Brandstofsysteem: Brandstofinjectie: ø43 mm x 4 (Keihin), met ovale gaskleppen en dubbele injectie
Ontsteking :Digitaal
Start systeem :Electrisch
Smering :Geforceerde smering, wet sump

Remmen en vering gegevens:

Remmen, voor :Dubbele, semizwevende 310 mm wave-type remschijven met 10-bussen aluminium behuizing Dubbele, radiaal gemonteerde remklauw met vier (aluminium) zuigers.

Vering, voor :Upside-down 43 mm-voorvork met DLC-coating, verstelbare in- en uitgaande demping en veervoorspanning en top-out veren

Remmen, achter :Enkele wave-type remschijf van 220 mm Schuifpen met enkele boring, aluminium zuiger

Vering, achter :Bottom-Link Uni-Trak met gasgevulde schokdemper en top-out veer. Ingaande demping en uitgaande demping: Traploos, twee instelmogelijkheden (hoge/lage snelheid) Veervoorspanning: Traploos Volledig instelbaar

Frame en afmetingen

L x B x H :2,110 mm x 710 mm x 1,135 mm
Type frame :Backbone/Twin-tube, aluminium (Geperste en gegoten composiet strcutuur)
Spoor :25.5 / 110 mm
Wielbasis: 1,415 mm
Grondspeling :125 mm
Veerweg voor:120 mm
Zithoogte :830 mm
Veerweg achter :125 mm
Brandstofcapaciteit :17 liter
Band, voor :120/70ZR17M/C (58W)
Rijklaar gewicht :208 kg
Band, achter :190/55ZR17M/C (75W)
Stuurhoek links / rechts :27 / 27

 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl
  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
Alarmverlichting, bobbins, dempers, andere en uitlaatsystemen, kentekenplaathouder, origineel sleutel set, Sportuitlaat, Stuurdempers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1926 - Er worden nu ook teardrop-vormige benzinetanks op alle modellen gemonteerd. Sinds 1918 worden er weer 1-cilinders gemaakt (tot 1935), de Flathead 21 (21 cubic inches inhoud). Het Model W is nooit goed in de Verenigde Staten verkocht en de verwachte toename in motortrijders die zouden gaan rijden op Sport Twins bleek niet uit te komen. In 1920, een jaar na de introductie van de model W, begon Indian met het aanbieden van hun Scout, die vergelijkbaar in grootte was, maar sneller en veel populairder. Het model W zou meer kosten dan een tweedehands Ford T model en ongeveer negen tiende van de kosten van de Harley-Davidson een liter V-Twin motor, waardoor het aantrekkelijk noch als basis het vervoer, noch als een sportieve auto. Hoewel het model W goed verkocht in Europa beëindigde Harley-Davidson in 1923 de productie om zich meer te richten op hun eencilinder modellen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion