Nieuwsbrief:

YAMAHA  XSR 900 ABS - 2016

Garantie: Ja
30204 Km
Grijs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Blijft een stoere motor de XSR 900 van Yamaha.

Moderne motorfiets met ABS, traction controll en 2 verschilende rijmodi.

Voorzien van een kentekenplaathouder met kleine knipperlichten en steps van Lightech en fly screen van Givi.

Verder nog voorzien van een paar valdoppen, stuureinden en leuke kleur accenten zoals wielstriping en nog wat extra.

De stoere originele matte zijdekels in combinatie met het rode zadel en de andere extra is het gewoon een mooie motorfiets.

Motor staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging.

De lekkere koffie staat bij ons klaar.
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl
  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
Aangepaste bestickering, ABS, Alarmverlichting, garantie, kentekenplaathouder, knipperlichten, andere, LED Knipperlichten, origineel sleutel set, Originele uitlaat, Rimstriping / velgband, Ruit in kleur, sleutel set met moeder sleutel, stuur, ander, valnokken, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Schijf" betekent: Schijfrem. Motorrijders praten over schijven wanneer zij de schijfremmen bedoelen. ‘Dubbele schijven voor’ betekent dat de motorfiets over dubbele schijfremmen in het voorwiel beschikt. Schijfremmen werden op motorfietsen pas in de jaren zeventig op grote schaal toegepast. Deze noviteit werd in die tijd breed uitgemeten door de motorpers. Op het moment dat de schijfrem massaal zijn intrede deed in het voorwiel van de meeste sportieve motorfietsen, was de trommelrem uitontwikkeld tot een concept dat zich qua prestaties kon meten met de schijfrem. De hogere produktiekosten en de grotere afstellings- en onderhoudsgevoeligheid van de trommelrem werkten echter de algemene keuze voor de schijfrem in de hand. Op moderne motorfietsen komt de trommelrem nog maar weinig voor.
© 2000 - 2025 Motoroccasion