Nieuwsbrief:

KAWASAKI  GPZ 1100 - 1981

Garantie: Nee
63000 Km
Rood
kawasaki - gpz-1100
kawasaki - gpz-1100
kawasaki - gpz-1100
kawasaki - gpz-1100
kawasaki - gpz-1100
kawasaki - gpz-1100
kawasaki - gpz-1100
kawasaki - gpz-1100
kawasaki - gpz-1100
kawasaki - gpz-1100
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
te koop een kawasaki gpz 1000 bj 1981  63000 km .heeft lang niet gelopen / carb reiningen  . sito 4 in 2  zwart uitlaat systeem .
dit is een model geweest met injectie /omgebouwd naar carberateur 
 bieden vanaf 3950,00    op mail geen reactie .bel even .open 9,00-18,00  maan dag en dinsdag gesloten  elke zondag geopend 
info 0224591230  robsacc t'zand  noord-holland 
  • Grootste collectie motorzadels van Nederland op voorraad. Zie www.bagsterstore.nl
  • Wij leveren alle motoren met 10 dagen gratis verzekering.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Robs Accessoires
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Badge engineering" betekent: Gebruikmaken van een bekend motor­merk om een motorfiets te verkopen. Het beeldmerk of logo (badge) wordt daarbij geplakt op een motorfiets, die het in stijl en kwaliteit niet haalt bij wat onder die naam werd of wordt verkocht. Zo werd in de jaren zeventig, toen Harley-Davidson in handen was van het Amerikaanse consortium AMF, de naam Harley-Davidson op lichte tweetakt motorfietsen geplakt. Deze motoren leken in niets op de modellen van het Ameri­kaanse merk en werden in een overgenomen Italiaanse fabriek gemaakt.Tijdens de zwanezang van AMC, de industriegroep die in het bezit was van de laatste overgebleven Engelse motorfietsmerken, werd badge engineering veelvuldig toegepast. Een triest dieptepunt op dit gebied werd bereikt met de merknaam Indian, tot 1953 synoniem voor een robuuste Amerikaanse motorfiets, maar in dat sluitingsjaar al misbruikt door het En­gelse AMC. Een gunstige uitzondering vormt Triumph. Onder het oude beeldmerk worden nu weer uitstekende motorfietsen gemaakt.
© 2000 - 2024 Motoroccasion