|
Motor | vloeistofgekoelde viertakt zescilinder boxer |
Boring x slag | 74|71 |
Cilinder inhoud | 1.832 |
Comp. verhouding | 9,8 : 1 |
Kleppen | 2 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | PGM-FI Elektronische benzineinjectie met automatische choke |
Ontsteking | Computergestuurde digitale transistor met elektronische vervroeging |
Vermogen | 118|87|5.500 |
Max. koppel | 167|4.000 |
Koppeling | natte platen koppeling |
Versnellingsbak | 5 versnellingen (incl. overdrive en electrische achteruit) |
Verhouding | 38/16 |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | 200 |
ABS | ja |
Frame | aluminium brugframe |
Vering voor | 45 mm telescoopvork met anti-duik, 140 mm veerweg |
Vering achter | Pro-Link met Pro-Arm met elektronisch instelbare veervoorspanning, 105 mm veerweg |
Remmen voor | dubbele 296 mm schijf, driezuigerremklauwen |
Remmen achter | enkele 316 mm schijf, driezuigerremklauw |
Voorband | 130/70 R 18 |
Achterband | 180/60 R 16 |
Wielbasis | 1.690 |
Lengte | 2.635 |
Breedte | 945 |
Hoogte | 1.455 |
Zithoogte | 740 |
Drooggewicht | 363 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De Goldwing bestaat inmiddels ruim 30 jaar en is nog altijd een toonaangevende toermotor. Met integraalremsysteem, waarmee u altijd op zowel het voor- als achterwiel remt. Vanaf het 2004 model is het windscherm voorzien van verstel- en afsluitbare ventilatie-openingen en elektronisch gestuurde veervoorspanning achter. Leverbare kleuren rood, blauw en grijs. |