Nieuwsbrief:

HONDA  CBR 650 R - 2020

Garantie: Ja
7238 Km
Zwart
honda - cbr-650-r
honda - cbr-650-r
honda - cbr-650-r
honda - cbr-650-r
honda - cbr-650-r
honda - cbr-650-r
honda - cbr-650-r
honda - cbr-650-r
honda - cbr-650-r
honda - cbr-650-r
honda - cbr-650-r
honda - cbr-650-r
honda - cbr-650-r
honda - cbr-650-r
honda - cbr-650-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Honda CBR 650 R 

Bouwjaar: 2020 
Kilometerstand: 7238 
Garantie: Ja 12 maand 

70KW ( ook 35KW A2 mogelijk ) 

Mooie en complete Honda CBR650R in de juiste keuren uitvoering. Nederlandse motorfiets en dealer onderhouden. 


voorzien van :
* Honda Quickshifter 
* Traction control 
* ABS 
* Puig kuipruit 
* Led verlichting 
* Seat cover 

Bij geleverd: Boekjes / sleutels / duo zadel / 

  • KOMT U VOOR EEN MOTORFIETS KIJKEN, BEL DAN ALTIJD VOORDAT U AANKOMT.

    Inruil van uw huidige motor is mogelijk.
    Financiering via NUMotorrijden.nl is mogelijk.

    Bezichtiging op afspraak

    Met vriendelijke groet,
    Beekman Motoren Twello

    Volg ons op Facebook Beekman Motoren Facebook
    Volg ons op Instragram Beekman Motoren Instragram

    Bel altijd even voordat je langs komt, dit om teleurstelling te voorkomen.

    Openingstijden:

    Maandag        09:00 - 17:30
    Dinsdag          09:00 - 17:30
    Woensdag      09:00 - 17:30 
    Donderdag     09:00 - 17:30
    Vrijdag            09:00 - 17:30
    Zaterdag         09:00 - 16:00 
    Zondag           Gesloten

    www.beekmanmotoren.nl
    info@beekmanmotoren.nl
    +316 23 414 857






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Beekman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion