Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
HARLEY-DAVIDSON ROCKER FXCW
HARLEY-DAVIDSON ROCKER FXCW
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2008, 41346 Km
HARLEY-DAVIDSON ROCKER C FXCWC
HARLEY-DAVIDSON ROCKER C FXCWC
€ 13.500,- p/mnd klik hier
2008, 23255 Km
Merkdealer
HARLEY-DAVIDSON ROCKER C FXCWC
HARLEY-DAVIDSON ROCKER C FXCWC
€ 13.999,- p/mnd klik hier
2008, 6599 Km
HARLEY-DAVIDSON ROCKER C FXCWC
HARLEY-DAVIDSON ROCKER C FXCWC
€ 15.950,- p/mnd klik hier
2008, 17923 Km
HARLEY-DAVIDSON ROCKER FXCW
HARLEY-DAVIDSON ROCKER FXCW
€ 16.950,- p/mnd klik hier
2008, 34682 Km
HARLEY-DAVIDSON ROCKER C FXCWC
HARLEY-DAVIDSON ROCKER C FXCWC
€ 14.450,- p/mnd klik hier
2010, 19696 Km
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion