Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
€ 8.450,- p/mnd klik hier
1994, 69491 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
€ 8.950,- p/mnd klik hier
1998, 88408 Km
Merkdealer
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
€ 12.500,- p/mnd klik hier
1998, 20097 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
€ 8.950,- p/mnd klik hier
1999, 42908 Mls
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
€ 9.950,- p/mnd klik hier
1999, 53013 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
€ 9.950,- p/mnd klik hier
1999, 34376 Mls
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
1999,
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
€ 9.650,- p/mnd klik hier
2000, 87514 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
€ 9.999,- p/mnd klik hier
2000, 161125 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2000, 27000 Km
Merkdealer
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
€ 14.899,- p/mnd klik hier
2000, 32748 Mls
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2001, 41260 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2001, 63730 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2001, 65512 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2001, 36668 Km
Merkdealer
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
€ 8.350,- p/mnd klik hier
2002, 52900 Mls
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
€ 9.840,- p/mnd klik hier
2002, 70205 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2002, 65462 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
€ 11.340,- p/mnd klik hier
2002, 54901 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
€ 11.899,- p/mnd klik hier
2002, 35352 Mls
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion