Nieuwsbrief:

DUCATI  PANIGALE V4 S - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
ROOD
ducati - panigale-v4-s
ducati - panigale-v4-s
ducati - panigale-v4-s
ducati - panigale-v4-s
ducati - panigale-v4-s
ducati - panigale-v4-s
ducati - panigale-v4-s
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Nieuw: Ja

Om een onvergetelijk jaar te vieren waarin het de MotoGP wereldtitel won met Francesco Bagnaia bouwde Ducati deze gelimiteerde serie van de Panigale V4. Deze Ducati wordt vergezeld van een certificaat van echtheid, technische uitrusting, een motorhoes en een speciale verpakking.

Voor dit bijzondere exemplaar is gekozen voor de STM EVO SBK-droge koppeling met negen schijven, is er de gehomologeerde Akrapovi?-demper die twee kilo minder weegt dan de standaard demper aangebracht, Brembo Stylema-remklauwen en MCS-hoofdremcilinder. Verder verstelbare Rizoma aluminium voetsteunen, vervaardigd uit billet en race kuipruit.

Dit betreft nummer 100 van de in totaal 260 wereldwijd geleverde exemplaren.

De BTW is verrekenbaar voor ondernemers. Genoemde prijs is inclusief BTW en exclusief BPM.

= Bedrijfsinformatie =

Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ducati Zaltbommel
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd. In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
© 2000 - 2024 Motoroccasion