Nieuwsbrief:

DUCATI  851 STRADA - 1992

Garantie: Ja
54070 Km
Rood
ducati - 851-strada
ducati - 851-strada
ducati - 851-strada
ducati - 851-strada
ducati - 851-strada
ducati - 851-strada
ducati - 851-strada
ducati - 851-strada
ducati - 851-strada
ducati - 851-strada
ducati - 851-strada
ducati - 851-strada
ducati - 851-strada
ducati - 851-strada
ducati - 851-strada
ducati - 851-strada
ducati - 851-strada
ducati - 851-strada
ducati - 851-strada
ducati - 851-strada
ducati - 851-strada
ducati - 851-strada
ducati - 851-strada
ducati - 851-strada
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Ducati 851 Strada NL motorfiets! 
12.995,- of vraag vrijblijvend financiering aan !

Opties en Accessoires:
• bj. 1992
• 54.070 KM  
• Nederlandse motorfiets! 
• Sil Motor uitlaten ( origineel aanwezig ) 
• Carbon voorspatbord  
• Incl. volledige service beurt
• Financiering op maat
• 5 dagen Allrisk verzekering ( op aanvraag bij de koop ) 
 
  •  

     



    Veel enthousiasme en passie! Dat is Verbeek Buijnsters Motoren ( VBM )  in Brabant. Wij hebben jarenlange ervaring in de motorbranche. Zo beschikt het team al ruim vijftien jaar over de nodige ervaring op het gebied van in- en verkoop van motorfietsen en het onderhoud daarvan. De passie voor motoren is omgezet naar een eigen bedrijf met werkplaats, hierdoor voorzien wij onze klanten van hoogwaardige en uitstekende service.
    Bij aanschaf van een motorfiets krijgt u gratis 5 dagen all risk verzekering. 

    Een bezichtiging bij ons is mogelijk op afspraak, op een door u gewenst tijdstip. Ook in de avond of het weekend!

    Maandag, dinsdag en woensdag op afspraak
    Donderdag van 10 uur tot 17 uur ( s'avonds op afspraak)
    Vrijdag van 10 uur tot 17 uur ( s'avonds op afspraak)
    Zaterdag van 10 uur tot 15 uur


    Verbeek Motoren Oirschot

    Telefoon / Whatsapp 0031622042482 

    Instagram / Facebook @Verbeekmotoren 






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
VBM Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2024 Motoroccasion