Nieuwsbrief:

VBM Motoren

Alle motoren van VBM Motoren
89 motoren gevonden
HONDA FJS 400 SILVERWING
HONDA FJS 400 SILVERWING
€ 3.745,- p/mnd klik hier
2007, 18828 Km
HONDA VFR 1200 X CROSSTOURER C-ABS
HONDA VFR 1200 X CROSSTOURER C-ABS
€ 9.295,- p/mnd klik hier
2012, 35855 Km
SUZUKI GSF 650 SA ABS
SUZUKI GSF 650 SA ABS
€ 4.395,- p/mnd klik hier
2008, 18216 Km
KAWASAKI ER 6 F ABS
KAWASAKI ER 6 F ABS
€ 4.495,- p/mnd klik hier
2009, 43136 Km
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 6.495,- p/mnd klik hier
2014, 28906 Km
KAWASAKI ER 6 N ABS
KAWASAKI ER 6 N ABS
€ 5.945,- p/mnd klik hier
2016, 17447 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
€ 4.295,- p/mnd klik hier
2015, 43548 Km
SUZUKI SV 650 XA
SUZUKI SV 650 XA
€ 6.445,- p/mnd klik hier
2017, 821 Km
BMW R 850 R
BMW R 850 R
€ 2.995,- p/mnd klik hier
1996, 67604 Km
YAMAHA FJR 1300 A
YAMAHA FJR 1300 A
€ 7.195,- p/mnd klik hier
2008, 67300 Km
HONDA CB 650 R
HONDA CB 650 R
€ 8.495,- p/mnd klik hier
2022, 18743 Km
HONDA CBR 500 R ABS
HONDA CBR 500 R ABS
€ 6.295,- p/mnd klik hier
2013, 14119 Km
KAWASAKI Z650 ABS
KAWASAKI Z650 ABS
€ 6.595,- p/mnd klik hier
2020, 24115 Km
BMW F 800 GT
BMW F 800 GT
€ 6.195,- p/mnd klik hier
2013, 31898 Km
HONDA VFR 1200 F DCT C-ABS
HONDA VFR 1200 F DCT C-ABS
€ 7.995,- p/mnd klik hier
2010, 31603 Km
HONDA CB 600 F HORNET C-ABS
HONDA CB 600 F HORNET C-ABS
€ 5.495,- p/mnd klik hier
2012, 40941 Km
YAMAHA MT 125
YAMAHA MT 125
€ 4.595,- p/mnd klik hier
2014, 18665 Km
BMW F 800 GS
BMW F 800 GS
€ 9.295,- p/mnd klik hier
2015, 29168 Km
BMW F 800 GS
BMW F 800 GS
€ 7.495,- p/mnd klik hier
2011, 46061 Km
HUSQVARNA NUDA 900 R
HUSQVARNA NUDA 900 R
€ 8.295,- p/mnd klik hier
2014, 49584 Km
Wist u dat: In de motortaal "Earles vering" betekent: Variant op de schommelarmvork, waarbij lange schommelarmen worden gebruikt die het scharnierpunt achter het voorwiel leggen. Komt ondermeer voor bij modellen van BMW en Douglas uit de jaren vijftig en zestig. Dit ontwerp voorvork heeft dezelfde voordelen als een conventionele schommelarmvork met korte schommelarmen en parallel-hulpvork. Immers, het onafgeveerde gewicht is ook hier gering. Een extra voordeel van de Earles-vork is dat bij sterk remmen de motorfiets nauwelijks de neiging vertoont voorover te duiken. De Earles-voorvork werd door motorconstructeurs in de jaren zestig vervangen door de telescopische voorvork. Op beperkte schaal wordt de Earles-vork nog toegepast op zijspanmotorfietsen
© 2000 - 2024 Motoroccasion