Nieuwsbrief:

BMW  HP 4 - 2013

Garantie: Ja
29800 Km
Lightwhite uni met Racing Blue Metallic
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
bmw - hp-4
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Te koop aangeboden,

BMW S1000RR HP4 Competition # 2013 # Kilometerstand: 29.800 # Kleur: Lightwhite uni met Racing Blue Metallic #

De Motor is in Zeer Goede Staat! Zeker geen beschadigingen of krassen op te zien. Hij verkeerd in werkelijke Nieuw Staat! Mooier ga je ze niet vinden, er zit enkel een mini steenslag puntje op het voorspatbord (zie foto op me website) Verder is hij als nieuw! Dit betreft een originele Nederlandse motorfiets die ik overgenomen heb van 3e eigenaar, een echte liefhebber! Perfect onderhouden en altijd bij de dealer binnen geweest voor onderhoud. De motor op 07-10-2022 bij de 27.896km zijn 30.000km al gehad. Hierbij is de klepspeling gecontroleerd / gesteld, nieuwe bougies gemonteerd, nieuwe olie en olie filter, rem olie voor + achter ververst, nieuwe luchtfilter gemonteerd, voorvork olie ververst en een software update gehad (factuur zit erbij). Voordat de motor op internet kwam heeft hij ook nog zijn jaarlijkse onderhouds beurt bij de dealer gekregen, dit is gebeurt bij de 29.810km op 13-07-2024, hierbij is hij voorzien van nieuwe olie, olie filter, rem olie voor + achter ververst en heeft hij zijn software update gehad. Dit heb ik laten doen dat hij dan altijd dealer onderhouden is, het ingevulde onderhouds boekje word netjes mee geleverd waaronder ook veel facturen van onderhoud. De Pirelli Supercorsa banden zijn 1400km oud, zo ook de voorste remblokken. De achterste remblokken, ketting en tandwielen zijn in perfecte staat! Kortom opstappen en rijden zonder bij komende onkosten,

De S1000RR HP4 Competition is full option! Fabriek af voorzien van vele optie’s / instelmogelijk heden voor de optimale rij eigenschappen. Zo zit er op,

# DDC / Dynamic Damping Control (elektronisch instelbare vering)
# DTC / Dynamic Traction Control (instelbaar)
# ABS / Race ABS (instelbaar)
# Schakelassistent / Quickshifter (opschakelen zonder koppeling, rijd geweldig!)
# Rijmodi (Rain, Sport, Race, Slick)
# Launch control
# Handvat verwarming
# Diefstal beveilingssyteem
# Full Akrapovic Evolution Line Titatium uitlaat systeem (met e keurmerk) en een geweldig geluid!
# HP Gesmede Aluminium Velgen set
# Brembo Remschijven
# Brembo M4 Monoblock remklauwen
# Seatcover
# Donker getinte kuipruit
# Tankpad

Dit betreft dus een HP4 Competition uitvoering, invergelijking met de 'normale HP4' is de Competition versie tot in de puntjes toe afgewerkt met de mooiste accessoires, zo is hij verder opgebouwd met:

# HP Wielen in de Racing Blue Metallic gespoten
# Gilles HP instelbare rem en koppelings hendel
# Gilles HP instelbaar rem en schakel set
# Carbon Onderkuip met bijhorende stickers
# Carbon Boven delen van het zijpaneel
# Carbon Tankkappen links + rechts
# Carbon Race uitlaat steun
# Carbon Healpleats


Buiten deze standaard Competion uitvoering componenten is de motor nog verder opgebouwd met prachtige delen. Zo is hij nog voorzien van Originele BMW Carbon Achterspatbord + Kettingkast, Originele BMW Carbon Lucht aanzuigbuis, Originele BMW Carbon Winglets, Gilles kettingspanners, Gilles motorblok protectie, BMW M Bobins, R&G Korte kentekenplaat houder incl. kentekenplaat verlichting, R&G Valdoppen, Regina M Endurance onderhouds vrije ketting, Xenon verlichting en een Mooie Wielstriping! Dus gewoon een Super Dikke opgebouwde S1000RR HP4! De motor word afgeleverd incl. instructie boekje, onderhouds boekje, facturen van onderhoud, scm alarm certivicaat, beide sleutels, beide alarm kastjes, duo zit, duo voetsteunen en wat losse originele delen. De motor rijd geweldig! Als je hem op zijn sport stand hebt staan kun je er heerlijk mee toeren, in deze stand is hij niet zo vel op zijn gas .. maar als je hem naar zijn Race / Slick stand zet komt de beer los! Dan komen de 193PK’s tot zijn recht en dan heb je echt een beest van een motor bij. Toch blijft hij dan zeer smootie lopen en zeer goed handelbaar. Het is echt een feest om mee te rijden! En tot slot .. zijn uiterlijk! Je kunt er uren naar blijven kijken, er zit zo veel design in de HP4 versie dat je niet uit gekeken raakt. Alles past zo mooi in elkaar / bij mekaar dat het gewoon als kunst beschouwd mag worden. Een motor waar je je eigen in de zomer heerlijk uit mee kunt leven en in de winter eigenlijk een plekje in de woonkamer verdiend! Het is niet de goedkoopste HP4 van het land, maar wel een echte echte die in Nieuw Staat verkeerd! Voor de echte liefhebber,

Let op! Dit betreft een BTW motor, de prijs is incl. BTW / de btw is verekenbaar voor ondernemers, de prijs ex btw is 13.925,- euro.

Zie foto’s! Voor vragen kunt u me bellen of mailen,

Inruil van een nette goed onderhouden motor is mogelijk.

Geen aflever kosten! Financiering is mogelijk
Opties en Accessoires:
ABS




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Dekker Motorsport Hapert
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion