Nieuwsbrief:

BMW  F 900 XR - 2023

Garantie: Ja
11919 Km
RACING BLAUW MET. METALLIC
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: dec. 2019 - 2024
Koppel: 92 Nm
Afmetingen (LxBxH): 216 x 86 x 142 cm
Tankinhoud: 16 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Aantal eigenaren: 2
Fabrieksgarantie tot: 26-05-2026

Gave F 900 XR in de mooie kleurstelling Racing blue met.
Deze XR is compleet af-fabriek uitgevoerd.

Deze motor staat in Apeldoorn.

Btw is verrekenbaar
Opties en Accessoires:
ABS, Bandenspanningcontrole (RDC), Connectiviteit TFT scherm, Cruise control, Diefstalalarmsysteem, Dynamicpakket, Electronic Suspension Adjustment (ESA), Emergency Call, Getint Windscherm, Handprotectoren, Handvatverwarming, Keyless Ride, Kofferdrager links/rechts, LED-koplamp (inclusief dagrijlicht), Middenbok, Motorspoiler, MSR (motorsleepmomentregeling), Navigatievoorbereiding BMW, Quickshifter (schakelassistent), Rijmodi Pro, Touringpakket, USB-laadaansluiting, Voertuig informatie Nederlands




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Simako-BDM Elst
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2024 Motoroccasion