Nieuwsbrief:

BMW  CE 04 - 2024

Garantie: Ja
1504 Km
IMPERIALBLAU METALLIC
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: jul. 2021 - 2024

Technische informatie
Koppel: 62 Nm
Brandstofsoort: Elektrisch
Transmissie: Automaat
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 120 km/u
Afmetingen (LxBxH): 229 x 82 x 115 cm

Milieu
CO?-uitstoot: 0 g/km

Historie
Aantal eigenaren: 2

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 02-01-2027

Overige informatie
Verbruik combinatierit: 77 kWh/100km

Wordt verwacht.
Voor bezichtiging graag even afspraak maken.

BTW motor
Opties en Accessoires:
ABS Pro, Achteruitrijhulp, Adaptieve bochtverlichting, Anti Blokkeer Systeem, Bandenspanningcontrole (RDC), Bluetooth, Comfort buddyseat, Connected services, Dagrijverlichting, Diefstalalarmsysteem, Dynamic pakket, Elektronisch Stabiliteits Programma, Emergency Call, Keyless start, Kleur wit, Koplamp Pro, LED achterlichten, LED koplampen, Middenstandaard, Multimedia-voorbereiding, Rijmodi Pro, smartphone integratie, Snellader, Uitparkeer waarschuwing, Verwarmbare buddyseat, Verwarmbare handvatten, Voertuig informatie Nederlands, Windscherm, Windscherm sport




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Simako-BDM Elst
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion