Nieuwsbrief:

Louwsma Motoren

Louwsma Motoren is in december 2014 opgericht. Het grootste deel van de werkzaamheden bestaat uit de in- en verkoop van motoren en verkoop van nieuwe- en gebruikte onderdelen.
Alle motoren van Louwsma Motoren
42 motoren gevonden
YAMAHA TDM 900
YAMAHA TDM 900
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2005, 52500 Km
MV AGUSTA BRUTALE 800
MV AGUSTA BRUTALE 800
€ 7.600,- € 7.950,- p/mnd klik hier
2013, 26000 Km
YAMAHA FZ 6 N FAZER
YAMAHA FZ 6 N FAZER
€ 2.900,- € 3.490,- p/mnd klik hier
2005, 22200 Km
SUZUKI GSR 600
SUZUKI GSR 600
€ 3.210,- € 3.450,- p/mnd klik hier
2006, 34286 Km
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 5.990,- € 6.990,- p/mnd klik hier
2016, 19500 Km
KTM 990 SUPERMOTO T
KTM 990 SUPERMOTO T
€ 6.450,- € 7.400,- p/mnd klik hier
2011, 52239 Km
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
€ 10.333,- € 11.950,- p/mnd klik hier
2012, 28724 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 4.950,- € 6.250,- p/mnd klik hier
2013, 16500 Km
HONDA NT 700 V DEAUVILLE ABS
HONDA NT 700 V DEAUVILLE ABS
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2011, 50624 Km
HONDA VFR 1200 F
HONDA VFR 1200 F
€ 7.950,- € 8.290,- p/mnd klik hier
2010, 20500 Km
HONDA VT 750 C2 SHADOW ACE
HONDA VT 750 C2 SHADOW ACE
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2010, 27832 Km
KAWASAKI Z 750
KAWASAKI Z 750
€ 3.600,- p/mnd klik hier
2004, 29500 Km
KAWASAKI Z 750
KAWASAKI Z 750
€ 4.250,- € 4.450,- p/mnd klik hier
2007, 26057 Km
KAWASAKI Z1000
KAWASAKI Z1000
€ 3.190,- p/mnd klik hier
2004, 64510 Km
KTM 1090 ADVENTURE R
KTM 1090 ADVENTURE R
€ 9.650,- € 10.750,- p/mnd klik hier
2018, 23287 Km
KTM 1290 SUPER ADVENTURE R
KTM 1290 SUPER ADVENTURE R
€ 12.450,- p/mnd klik hier
2014, 9500 Km
KTM 990 ADVENTURE
KTM 990 ADVENTURE
€ 8.500,- p/mnd klik hier
2011, 57375 Km
KTM 990 SUPER DUKE
KTM 990 SUPER DUKE
€ 5.190,- € 6.250,- p/mnd klik hier
2011, 50819 Km
KTM 990 SUPERMOTO T
KTM 990 SUPERMOTO T
€ 7.100,- p/mnd klik hier
2011, 54000 Km
MOTO GUZZI STELVIO
MOTO GUZZI STELVIO
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2008, 42500 Km
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2024 Motoroccasion