Nieuwsbrief:
Motor zoeken
YAMAHA SELECT OCCASIONS
Merk:
Type:
Categorie:
Afstand:
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Prijs:
-
Prijs per maand:
-
Motorinhoud:
-
Geschikt voor:
  
Trefwoorden:
Zoeken
Reset
Top Motoren Selectie
Advertentie
Like ons op facebook
Sorteer op:
TRIUMPH TRIDENT 150
€ 4.950,- p/mnd klik hier
1970, 41671 Km
TRIUMPH BONNEVILLE T 140
€ 6.990,- p/mnd klik hier
1983, 28485 Km
TRIUMPH DAYTONA 1000
€ 3.950,- p/mnd klik hier
1992, 59990 Km
Merkdealer
TRIUMPH TROPHY 1200
€ 1.895,- p/mnd klik hier
1993, 75000 Km
TRIUMPH TROPHY 1200
€ 1.975,- p/mnd klik hier
1993, 31747 Km
TRIUMPH TROPHY 900
€ 1.990,- p/mnd klik hier
1993, 24551 Km
TRIUMPH TROPHY 900
€ 1.375,- p/mnd klik hier
1994, 72607 Km
TRIUMPH DAYTONA 900
€ 2.295,- p/mnd klik hier
1994, 58449 Km
TRIUMPH TROPHY 900
€ 1.000,- p/mnd klik hier
1995, 88000 Km
TRIUMPH TROPHY 1200
€ 2.250,- p/mnd klik hier
1996, 75290 Km
TRIUMPH TROPHY 900
€ 2.490,- p/mnd klik hier
1996, 33500 Km
TRIUMPH SPEED TRIPLE
€ 5.000,- p/mnd klik hier
1996, 31000 Km
TRIUMPH SPEED TRIPLE
€ 7.950,- p/mnd klik hier
1996, 41000 Km
Merkdealer
TRIUMPH SPRINT 900
€ 1.200,- p/mnd klik hier
1997, 105000 Km
TRIUMPH DAYTONA T 595
€ 1.800,- p/mnd klik hier
1997, 84226 Km
TRIUMPH TROPHY 900
€ 1.990,- p/mnd klik hier
1997, 80217 Km
TRIUMPH TIGER
€ 2.290,- p/mnd klik hier
1997, 54521 Km
TRIUMPH TIGER
€ 2.450,- p/mnd klik hier
1997, 84000 Km
TRIUMPH SPEED TRIPLE
€ 3.150,- p/mnd klik hier
1997, 60425 Km
TRIUMPH THUNDERBIRD
€ 5.240,- p/mnd klik hier
1997, 36990 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geÔntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten ItaliŽ. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2017 Motoroccasion