Nieuwsbrief:

TRIUMPH  DAYTONA T 595 - 1997

52808 Km
Geel
triumph - daytona-t--595
triumph - daytona-t--595
triumph - daytona-t--595
triumph - daytona-t--595
triumph - daytona-t--595
triumph - daytona-t--595
triumph - daytona-t--595
triumph - daytona-t--595
triumph - daytona-t--595
triumph - daytona-t--595
triumph - daytona-t--595
triumph - daytona-t--595
triumph - daytona-t--595
triumph - daytona-t--595
triumph - daytona-t--595
triumph - daytona-t--595
triumph - daytona-t--595
triumph - daytona-t--595
triumph - daytona-t--595
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
in zeer zeer nette staat verkerende Daytona T 595.

geweldig klassiek model, in echt prachtige staat.

deze motor rijd heel erg lekker en ziet er nog heel mooi uit.

tijdloos design wat eigenlijk altijd mooi blijft, zeker als je deze motor van achteren ziet of van de zijkant.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Draad" betekent: Afkorting voor schroefdraad. Aan motorfietsen is altijd heel wat afgesleuteld. Bij het in- en uit elkaar schroeven wil de schroefdraad van bouten, moeren en draadeinden wel eens beschadigen. Een inwendige schroefdraad kan met een helicoil worden vervangen. Uitwendige schroefdraden kunnen met draadvijlen of snijsets worden opgekalefaterd. Op Europese en Japanse motorfietsen wordt metrische schroefdraad aangetroffen. Amerikaanse machines worden met American Unified ScrewThread gemonteerd, waarbij onderscheid wordt gemaakt tussen fijne spoed (winding) (UNF ) en grove spoed (coarse, UNC ) . Op Engelse motorfietsen worden weer andere varianten schroefdraad gebruikt: BSF ., British Standard Fine: een schroefdraad die zich qua grofheid bevindt tussen het eveneens Britse Cycle en Whitworth. Whitworth wordt door menig bezitter van een Engelse motorfiets vervloekt, omdat deze zeer fijne draad makkelijk te beschadigen is door scheef indraaien of te hard vastdraaien.
© 2000 - 2024 Motoroccasion