Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2009, 58332 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2009, 26201 Km
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
€ 4.650,- p/mnd klik hier
2009, 25700 Km
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION F ABS
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION F ABS
€ 4.699,- p/mnd klik hier
2009, 99 Km
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2009, 27262 Km
Merkdealer
YAMAHA XJ 6 S / DIVERSION
YAMAHA XJ 6 S / DIVERSION
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2009, 30524 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2010, 38300 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.749,- p/mnd klik hier
2010, 22500 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.899,- p/mnd klik hier
2010, 32973 Km
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
€ 4.900,- p/mnd klik hier
2010, 28147 Km
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION F ABS
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION F ABS
€ 5.390,- p/mnd klik hier
2011, 45347 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2011, 11230 Km
Merkdealer
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 5.499,- p/mnd klik hier
2012, 15639 Km
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION F ABS
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION F ABS
€ 5.590,- p/mnd klik hier
2012, 10222 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.745,- p/mnd klik hier
2014, 41367 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2014, 48199 Km
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION ABS
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION ABS
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2015, 25000 Km
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION ABS
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION ABS
€ 5.499,- p/mnd klik hier
2015, 31600 Km
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
€ 5.690,- € 6.190,- p/mnd klik hier
2015, 17375 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion