Nieuwsbrief:

SUZUKI  INTRUDER C 800 CLASSIC - 2006

Garantie: Nee
29000 Km
GRIJS
suzuki - intruder-c-800-classic
suzuki - intruder-c-800-classic
suzuki - intruder-c-800-classic
suzuki - intruder-c-800-classic
suzuki - intruder-c-800-classic
suzuki - intruder-c-800-classic
suzuki - intruder-c-800-classic
suzuki - intruder-c-800-classic
suzuki - intruder-c-800-classic
suzuki - intruder-c-800-classic
suzuki - intruder-c-800-classic
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Tankinhoud: 16 liter
Onderhoudsgeschiedenis: Onderhoudshistorie Dealer onderhouden

In zeer nette staat verkerende en dealer onderhouden Suzuki Intruder C 800 LC. Deze Intruder VL C800 Legendary Classic zit vol met zeer fraai opties. Garmin Zumo en Highway Hawk uitlaten met een supersound !!

De V-Strom Specialist is 7 dagen & 7 avonden per week geopend op afspraak !!

Altijd 30 Suzuki V-Stroms op voorraad !!!!

Vragen ? Bel Niels: 06-13355284 !

Tot ziens in onze showroom ! De koffie staat klaar.

www.vstromspecialist.nl
Opties en Accessoires:
Alarm, Custom uitlaten, Garmin Zumo, Lederen zijtassenset, Sissy bar, Valbeugels, Valbeugel set, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
V-Strom Specialist
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2024 Motoroccasion