Nieuwsbrief:

V-Strom Specialist

V-Strom Specialist, is de specialist op het gebied van Suzuki V-strom’s. In onze showroom staan een ruime voorraad Suzuki V-Strom’s en diverse andere motoren voor u klaar. Met motoren van Suzuki, onderdelen en accessoires vindt u hier alles op motor en adventure-sport gebied. Geïnteresseerd in een motor of gewoon zin in een lekker kopje koffie… Kom dan gerust langs op De Drie Kronen 1 in Enkhuizen.
Alle motoren van V-Strom Specialist
56 motoren gevonden
SUZUKI V-STROM DL 650
SUZUKI V-STROM DL 650
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2009, 52630 Km
SUZUKI V-STROM DL 650
SUZUKI V-STROM DL 650
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2008, 47192 Km
SUZUKI V-STROM DL 650
SUZUKI V-STROM DL 650
€ 4.499,- p/mnd klik hier
2007, 71567 Km
YAMAHA FZS 600 FAZER
YAMAHA FZS 600 FAZER
€ 2.750,- p/mnd klik hier
2003, 64000 Km
SUZUKI INTRUDER M 800 Z
SUZUKI INTRUDER M 800 Z
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2009, 3000 Km
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS TOURING
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS TOURING
€ 4.499,- p/mnd klik hier
2006, 64000 Km
SUZUKI V-STROM DL 650 TOURING
SUZUKI V-STROM DL 650 TOURING
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2007, 64000 Km
SUZUKI V-STROM DL 650 TOURING
SUZUKI V-STROM DL 650 TOURING
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2005, 34000 Km
SUZUKI V-STROM DL 650
SUZUKI V-STROM DL 650
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2010, 49000 Km
SUZUKI V-STROM DL 650
SUZUKI V-STROM DL 650
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2009, 28384 Km
SUZUKI V-STROM DL 650
SUZUKI V-STROM DL 650
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2007, 37243 Km
SUZUKI V-STROM DL 650
SUZUKI V-STROM DL 650
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2009, 71031 Km
SUZUKI V-STROM DL 650
SUZUKI V-STROM DL 650
€ 5.499,- p/mnd klik hier
2007, 47791 Km
SUZUKI V-STROM DL 650
SUZUKI V-STROM DL 650
€ 5.499,- p/mnd klik hier
2010, 43403 Km
SUZUKI V-STROM DL 650
SUZUKI V-STROM DL 650
€ 5.499,- p/mnd klik hier
2010, 34968 Km
SUZUKI V-STROM DL 650
SUZUKI V-STROM DL 650
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2008, 29522 Km
SUZUKI V-STROM DL 650
SUZUKI V-STROM DL 650
€ 5.499,- p/mnd klik hier
2008, 36312 Km
SUZUKI V-STROM DL 650
SUZUKI V-STROM DL 650
€ 4.499,- p/mnd klik hier
2007, 56275 Km
SUZUKI INTRUDER C 800 LC
SUZUKI INTRUDER C 800 LC
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2013, 12199 Km
SUZUKI V-STROM 650 XTA
SUZUKI V-STROM 650 XTA
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2017, 49000 Km
Wist u dat: In de motortaal "Café-racer" betekent: De café-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafés en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap. Nu figureert de term café-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de café-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de café-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beďnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd. Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van café-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, Café RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
© 2000 - 2024 Motoroccasion