Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 650 ABS - 2009

Garantie: Nee
47000 Km
GEEL
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Tankinhoud: 22 liter
Leaseprijs: € 115 p/m (informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden)
Onderhoudsgeschiedenis: Onderhoudshistorie Dealer onderhouden

In zeer nette staat verkerende, goed onderhouden Suzuki V-Strom DL 650 ABS Yellow Rhino bomvol met fraaie opties. Let op A2 rijders !!! 25-35 Kw op kenteken mogelijk tegen meerprijs !!

Prijs is een zo meenemen prijs, eventueel rijklaar maken kost € 250,- extra.

De V-Strom Specialist is 7 dagen & 7 avonden per week geopend op afspraak !!

Bel Niels: 06-13355284

Tot ziens in onze showroom ! De koffie staat klaar.

www.vstromspecialist.nl
Opties en Accessoires:
Akrapovic uitlaat, Aluminium Adventure steps, Garmin navigatie, Gear indicator, Middenbok, Mini RAW, Skiteplate, Tankpad, Topkoffer, Valbeugels, Varioscreen, Wheelstriping, Xenon, Zijkoffers set




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
V-Strom Specialist
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion