Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KTM 1290 SUPER DUKE R EVO
KTM 1290 SUPER DUKE R EVO
€ 18.950,- p/mnd klik hier
2022, 13000 Km
Merkdealer
KTM 1290 SUPER DUKE R EVO
KTM 1290 SUPER DUKE R EVO
€ 18.990,- p/mnd klik hier
2022, 4400 Km
Merkdealer
KTM 1290 SUPER DUKE R EVO
KTM 1290 SUPER DUKE R EVO
€ 20.450,- p/mnd klik hier
2022, 8500 Km
KTM 1290 SUPER DUKE R EVO
KTM 1290 SUPER DUKE R EVO
€ 21.450,- p/mnd klik hier
2022, 1850 Km
Merkdealer
KTM 1290 SUPER DUKE R EVO
KTM 1290 SUPER DUKE R EVO
€ 22.450,- p/mnd klik hier
2022, 1256 Km
Merkdealer
KTM 1290 SUPER DUKE R EVO
KTM 1290 SUPER DUKE R EVO
€ 18.499,- p/mnd klik hier
2023, 5060 Km
KTM 1290 SUPER DUKE R EVO
KTM 1290 SUPER DUKE R EVO
€ 19.990,- p/mnd klik hier
2023, 4960 Km
Merkdealer
KTM 1290 SUPER DUKE R EVO
KTM 1290 SUPER DUKE R EVO
€ 21.490,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
Merkdealer
KTM 1290 SUPER DUKE R EVO
KTM 1290 SUPER DUKE R EVO
€ 21.500,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
Merkdealer
KTM 1290 SUPER DUKE R EVO
KTM 1290 SUPER DUKE R EVO
€ 21.750,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
Merkdealer
KTM 1290 SUPER DUKE R EVO
KTM 1290 SUPER DUKE R EVO
€ 21.750,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
Merkdealer
KTM 1290 SUPER DUKE R EVO
KTM 1290 SUPER DUKE R EVO
€ 21.990,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
Merkdealer
KTM 1290 SUPER DUKE R EVO
KTM 1290 SUPER DUKE R EVO
€ 23.500,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
Merkdealer
KTM 1290 SUPER DUKE R EVO
KTM 1290 SUPER DUKE R EVO
€ 24.200,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
Merkdealer
KTM 1290 SUPER DUKE R EVO
KTM 1290 SUPER DUKE R EVO
€ 26.200,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
Merkdealer
KTM 1290 SUPER DUKE R EVO
KTM 1290 SUPER DUKE R EVO
€ 26.200,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
Merkdealer
KTM 1290 SUPER DUKE R EVO
KTM 1290 SUPER DUKE R EVO
€ 21.990,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Een stukje historie: HONDA in 1983 - De grootste voorsprong behaald men in 1983 in de racerij met de Interceptor (VFR), waarbij zowel het technische als presterende niveau enorm opgetild wordt voor wat betreft de latere toepassing in een productiemachine. Honda's eerste "traditionele" V-twin custom motorfiets is de Shadow waarin wel toepassingen als vloeistofkoeling en cardanasaandrijving worden gecombineerd met een klassieke look. Het biedt daardoor ruimte voor Honda om zich in dit segment te begeven. Anders dan de andere customproducenten die vooral probeerden te stylen werd deze gebouwd om te presteren en daardoor meteen een enorme motorhit waarmee Honda in aantallen één van de topprodukties van die dagen leverde. Samen met de VFR Interceptor waren eerste Magna's en later de Shadows de toonbeelden van de explosieve groei van Honda.
© 2000 - 2024 Motoroccasion