Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 5.995,- p/mnd klik hier
2011, 15978 Km
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2012, 22506 Km
KAWASAKI W800 SPECIAL EDITION
KAWASAKI W800 SPECIAL EDITION
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2012, 19079 Km
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 6.989,- p/mnd klik hier
2014, 22913 Km
KAWASAKI W800 SPECIAL EDITION
KAWASAKI W800 SPECIAL EDITION
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2016, 43908 Km
KAWASAKI W800 SPECIAL EDITION
KAWASAKI W800 SPECIAL EDITION
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2016, 14541 Km
KAWASAKI W800 SPECIAL EDITION
KAWASAKI W800 SPECIAL EDITION
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2016, 9033 Km
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2016, 1200 Km
Merkdealer
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2019, 15000 Km
Merkdealer
KAWASAKI W800 CAFE
KAWASAKI W800 CAFE
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2019, 5094 Km
Merkdealer
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2019, 3173 Km
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2020, 3200 Km
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 7.995,- p/mnd klik hier
2020, 11228 Km
KAWASAKI W800 STREET
KAWASAKI W800 STREET
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2020, 3300 Km
KAWASAKI W800 BLACK EDITION
KAWASAKI W800 BLACK EDITION
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2021, 2290 Km
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2021, 9617 Km
KAWASAKI W800 BLACK EDITION
KAWASAKI W800 BLACK EDITION
€ 8.290,- p/mnd klik hier
2022, 1176 Mls
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2022, 3752 Km
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2022, 5644 Km
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 10.399,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
Merkdealer
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion