Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW K 75
BMW K 75
€ 3.450,- p/mnd klik hier
1988, 40294 Km
BMW K 75 S
BMW K 75 S
€ 1.899,- p/mnd klik hier
1989, 83000 Km
BMW K 75
BMW K 75
€ 3.250,- p/mnd klik hier
1990, 74109 Km
BMW K 75 RT
BMW K 75 RT
€ 2.850,- p/mnd klik hier
1992, 92754 Km
BMW K 75 S
BMW K 75 S
€ 3.350,- p/mnd klik hier
1992, 77133 Km
BMW K 75 RT
BMW K 75 RT
€ 1.350,- p/mnd klik hier
1994, 137373 Km
BMW K 75 RT
BMW K 75 RT
€ 2.250,- p/mnd klik hier
1994, 88681 Mls
BMW K 75
BMW K 75
€ 2.475,- p/mnd klik hier
1994, 84631 Km
BMW K 75
BMW K 75
€ 3.350,- p/mnd klik hier
1994, 73128 Km
BMW K 75
BMW K 75
€ 2.475,- p/mnd klik hier
1995, 53798 Km
BMW K 75 RT ABS
BMW K 75 RT ABS
€ 3.850,- p/mnd klik hier
1995, 72000 Km
Wist u dat: In de motortaal "Ace-bars" betekent: De café-race-styling wordt vanaf het begin gekenmerkt door het streven naar een zo ver mogelijk vooroverhangende houding. In eerste instantie gebeurde dit door de Ace- bars, een kort stuur, waarvan de beide stuurhelften naar beneden waren gebogen en dat werd bevestigd in de krib op het kroonstuk van de voorvork, waar het oorspronkelijke (hogere) stuur had gezeten. De opvolgers van de Ace-bars werden de clip-ons. Het chauffeursrestaurant the Ace Café, dat in de jaren vijftig een van de belangrijkste ontmoetingsplaatsen was van de Engelse motorrijders, lag aan de North Circular Road bij Londen. Iedereen van de Ton-up-boys-scene, zoals de berijders van de café-racers ook wel werden genoemd, kwam in the Ace Café. Het café was ook het epicentrum van de motor-subcultuur van de Teddy-boys en de *Rockers.
© 2000 - 2024 Motoroccasion