Nieuwsbrief:

YAMAHA  YZF R1 - 2004

Garantie: Ja
33932 Km
Blauw
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

De Yamaha YZF-R1 uit 2004 is een iconische supersportmotor die de grenzen van snelheid en precisie verlegt. Met zijn 998cc viercilinder motor en geavanceerde technologie biedt deze R1 een ongeëvenaarde rijervaring. Of je nu door bochten snijdt op de openbare weg of het circuit betreedt, de R1 levert topprestaties met zijn wendbare chassis, scherpe stuurgedrag en explosieve kracht.

Het design is klassiek en agressief, met een scherpe voorkant en een aerodynamisch frame, terwijl de motor met zijn lichte gewicht en krachtige motorbalans garant staat voor pure adrenaline. Dankzij de geavanceerde ophangingssystemen en de perfecte afstemming is deze R1 zowel op het rechte stuk als in de bochten in zijn element. Het is een motor die elke rijder uitdaagt om het uiterste te halen uit zijn rijvaardigheden.

Waarom de R1?
De Yamaha YZF-R1 is ontworpen voor de echte motorrijder die van snelheid en sportieve prestaties houdt. Het is de motor die elke rit spannend maakt, of het nu een rit over de snelweg is of een korte rit door de stad. Met 33.932 km op de teller is deze R1 goed onderhouden en klaar voor nieuwe avonturen.

Wij bieden 6 maanden garantie, zodat je met vertrouwen de weg op kunt. Inruil is mogelijk als je je huidige motor wilt inruilen en financiering is beschikbaar om de aankoop makkelijker te maken.

Bel voor meer informatie of maak een proefrit!

Locatie: Deventer, Smeenkhof 13
Contact: 0570-656006

Wil je de motor komen bekijken? Bel dan van tevoren om de beschikbaarheid te controleren en teleurstellingen te voorkomen.

Proefrit aanvragen? Neem contact op en ervaar zelf de kracht en de adrenaline van de Yamaha YZF-R1!

  • inruil / financiering mogelijk
  • Wilt u de motor komen bekijken? Belt u dan eerst even over de beschikbaarheid van de motor om teleurstellingen te voorkomen.
  • de motor staat in de vestiging Deventer





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2024 Motoroccasion