Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Superdikke Yamaha YZF R1
- ABS & Traction control
- Quickshifter & Rijmodus
- Boekjes & Onderhoudshistorie
- Kleine knipperlichten
- Korte kentekenplaathouder
- Gear indicator
- Stalen remleidingen
- Verstelbare hevels
- Incl. Akrapovic
- Meer dan 600 motoren op voorraad, dus altijd raak!
- Professioneel advies, samen ruim 200 jaar ervaring.
- Specialistisch werkplaatsteam, ruime bezetting snelle service.
- Tot 36 maanden garantie mogelijk*
- Aflevering februari maart april mei etc mogelijk pas betalen bij aflevering!
- Uitgebreide financierings opties*
- Inruil, proefrijden, thuis bezorgen*
- 10 dagen gratis All Riskverzekering**
- Wij leveren ook nieuwe motoren*
TIJDELIJKE ACTIE: GRATIS LEDEREN BÜSE/MQP COMBIPAK BIJ AANSCHAF MOTOROCCASION!***
Check onze vernieuwde site voor de meest spectaculaire actie's!
Goed kleding advies nodig van iemand die rustig de tijd voor u neemt? Kom langs in de onze kledingshop en laat je adviseren door onze Margreet! Gespecialiseerd in o.a. grote en kleine maten motorkleding.
Check onze webshop met een fantastisch aanbod & sportieve prijzen. www.barbiermotorsport.nl
Barbier Motorsport
Oeveraseweg 6
7971 PA Havelte
0521-342960
Volg ons ook op:
TikTok : @barbiermotorsport
Instagram : @barbiermotorsport
Facebook : @barbiermotorsport
Pinterest : @barbiermotorsport
* Vraag naar de voorwaarden.
** Vooraf aanmelding noodzakelijk, geen aanmelding is niet verzekerd.
*** Actie niet geldig op reeds afgeprijsde motoren
**** Alle moeite is genomen om de informatie op deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Schrijf- en zetfouten zijn dan ook voorbehouden. Acteer daarom niet alleen naar aanleiding van deze advertentie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Aan onze advertentie's kunnen geen rechten ontleend worden.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | Viertakt, viercilinder lijnmotor, 20 kleppen |
Boring x slag | 78|52.2 |
Cilinder inhoud | 998 |
Comp. verhouding | 12.7:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Elektronische inspuiting met dubbele gaskleppen |
Ontsteking | TCI (digitaal) |
Vermogen | 182|133,9|125000 |
Max. koppel | 115.5|10.000 |
Koppeling | olie bad |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 2.533 |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18 |
Topsnelheid | 290 |
ABS | nee |
Frame | Aluminium Deltabox V |
Vering voor | Telescoop, Ø 43 mm |
Vering achter | Swingarm (Link suspension) |
Remmen voor | Dubbele zwevende schijfrem, Ø320 mm |
Remmen achter | Schijfrem Ø220 mm |
Voorband | 120/70 ZR17M/C (58W) |
Achterband | 190/50 ZR17M/C (73W) |
Wielbasis | 1415 |
Lengte | 2070 |
Breedte | 71.5 |
Hoogte | 1130 |
Zithoogte | 835 |
Drooggewicht | 206 |
Leverbare kleuren | Yamaha Blue, Competition White, Midnight black |
Beschrijving | Met een voor de MotoGP ontwikkeld Traction Control System (TCS) is de 2012 YZF-R1 de meest geavanceerde supersportmotor die ooit door Yamaha is ontwikkeld. Zijn innovatieve viercilinder lijnmotor van 998 cc heeft een crossplane krukas met een onregelmatige ontstekingsinterval voor een sublieme, lineaire vermogensontwikkeling, waardoor u het gevoel hebt dat u met uw rechterhand de achterband volledig onder controle heeft. Rijders van de R1 kunnen met een druk op de TCS knop de prestatiekarakteristieken optimaliseren voor het betere bochtenwerk of snellere rondetijden op het circuit. Het lichtgewicht aluminium Deltabox-chassis staat garant voor superieure rijkwaliteiten en ongeëvenaard bochtenwerk – en voor optimale prestaties op hoge snelheid is de 2012 R1 uitgerust met een nieuwe voorkuip.
Op de weg of op het circuit, de 2012 YZF-R1 geeft u nu nog meer het gevoel van volledige controle. Niet alleen won de YZF-R1 in zijn debuutjaar de wereldtitel in het World Superbike en het World Endurance, maar ook in 2010 en 2011 won de YZF-R1 diverse kampioenschappen in Europa en Japan. Door onze intensieve World Superbike en MotoGP raceprogramma's, hebben de technici van Yamaha Motor een nóg betere R1 kunnen creëren. Met het nieuwe 6 standen instelbare Traction Control System (TCS), ontwikkeld voor een nog beter feedback, kan de rijder nog meer gebruik maken van de potentie van het 998cc-motorblok met crossplane krukas. De nieuwe R1 zet een nieuwe standaard neer dat alles te maken heeft met optimale tractie bij het ingaan en uitkomen van de bocht. De R1 geeft u precies dat vertrouwen. |
Welkom bij de gezelligste motorzaak van Drenthe!
Wij hebben ruim 500 motoren op voorraad, een mooie werkplaats en kledingafdeling. Alle merken zijn bij ons vertegenwoordigd. Voor nette motoren, scherpe prijzen en net dat stapje extra komt u naar Havelte!
| Havelte, Drenthe |
| 0521-342960 |
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets
te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW ,
die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide,
waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken