|
Motor | 1-cilinder, Vloeistofgekoeld, 4-takt, dubbel bovenliggende nokkenas, 4-kleppen |
Boring x slag | 77|53,6 |
Cilinder inhoud | 250 |
Comp. verhouding | 13.8:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | || |
Max. koppel | | |
Koppeling | Nat, meervoudige platen |
Versnellingsbak | 5 versnellingen, Constant Mesh |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 6,2 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Semi-dubbel wiegframe |
Vering voor | Upside-down voorvork, veerweg 310 mm |
Vering achter | Achterbrug, (Link-type veersysteem), veerweg 315 mm |
Remmen voor | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø 270 mm |
Remmen achter | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø 245 mm |
Voorband | 80/100 - 21 51M |
Achterband | 100/90 - 19 57M |
Wielbasis | 1,475 |
Lengte | 2,175 |
Breedte | 825 |
Hoogte | 1,285 |
Zithoogte | 970 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Icon Blue |
Beschrijving | Tunen. Racen. Winnen.
Zodra het startsignaal klinkt voel je de nieuwe motor van de YZ250F met zijn sterkere prestaties in het lage en gemiddelde toerentalbereik dankzij de herziene uitlaatnokkenas. De geheel nieuwe cilinderkop met een verbeterd inlaatontwerp zorgt voor meer respons bij hogere toerentallen. En door je smartphone te gebruiken met de Power Tuner-app kun je het ideale vermogensprofiel selecteren voor optimale raceprestaties onder alle omstandigheden.
Het nieuwste chassis voelt scherper en lichter dan ooit dankzij de verfijnde stijfheid van het aluminium wiegframe met geheel nieuwe flexibele eigenschappen en herziene veringsinstellingen. Zo krijg je de ultieme combinatie van nauwkeurige prestaties in bochten en rijstabiliteit. En de nieuwe generatie Icon Blue-kuipwerk met bijpassende voor- en zijplaten geeft een radicale en frisse aanblik. Tunen. Racen. Winnen. |