Nieuwsbrief:

YAMAHA  XVS 1100 DRAGSTAR - 1999

Garantie: Ja
29372 Km
Zwart
yamaha - xvs-1100-dragstar
yamaha - xvs-1100-dragstar
yamaha - xvs-1100-dragstar
yamaha - xvs-1100-dragstar
yamaha - xvs-1100-dragstar
yamaha - xvs-1100-dragstar
yamaha - xvs-1100-dragstar
yamaha - xvs-1100-dragstar
yamaha - xvs-1100-dragstar
yamaha - xvs-1100-dragstar
yamaha - xvs-1100-dragstar
yamaha - xvs-1100-dragstar
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf


Yamaha XVS 1100 Dragstar Bobber

NL Bobbers
Custom Made
Black Edition
White Wall Tires
Custom Rear Fender
170 Rear Tire
Custom made Solo Seat
Kellerman Led Lights
Daymaker Led Light
Sidemounted kenteken
Diversen delen zwart gecoat


Zeer mooie XVS 1100 Dragstar Bobber , 29.372 Km , Gebouwd door NL Bobbers , Verkeert in nieuwstaat , Inruil / Financiering / Garantie mogelijk !!! Alle genoemde prijzen zijn inclusief Nederlands kenteken, bpm, btw en afleverkosten !!!

!!! Deze motor wordt afgeleverd met 3 maanden garantie & servicebeurt !!!

!!! 6 - 12 - 24 Maanden Garantie mogelijk !!!

Wist U Dat ? Wij ook alle merken motoren Inruilen !

De beste optie voor inruil is: dat u een bezoek brengt in onze showroom, om de juiste prijs indicatie vast te stellen. Is dit voor u niet mogelijk dan graag een uitgebreide email met daarin een zo goed mogelijke beschrijving van u voertuig, met mogelijke foto's en prijsindicatie.

Maandag: Gesloten
Di t/m Vrij 09.30 tot 17.30
Zaterdag : 10.00 tot 17.00

Voor afspraken buiten onze openingstijden kunt u telefonisch contact opnemen!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motown Bikestore
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2024 Motoroccasion